Business Magazin: Dana Cortina despre cum să faci business auto deși vânzările au ajuns ca în 2000
Materialul de copertă pe care noul Business Magazin îl propune luni este „Lecții de management pe o piață în cădere liberă” în care Dana Cortina, cea mai puternică femeie din piața auto locală, arată cum poți să faci business cu mașini chiar dacă vânzările au scăzut la nivelul anului 2000.
De peste 15 ani în piața auto, Dana Cortina le-a văzut pe toate. Povestește amuzată despre vremurile în care trebuia să blocheze o casierie timp de trei ore pentru că mulți clienți veneau cu sacoșele ticsite cu bani, însă devine mult mai serioasă când se uită pe cifrele din prezent ale pieței.
„Îmi pare rău și astăzi că nu am ținut un jurnal în care să scriu tot ce am trăit”, spune managerul, care conduce un business de 150 de milioane de euro anual, altădată situat la un nivel aproape dublu. Sacoșele cu bani erau la ordinea zilei, mai ales în perioada de boom imobiliar în care terenurile se vindeau în cascadă de la o zi la alta, iar proprietarii lor veneau cu bancnote de toate felurile pentru a-și cumpăra cât mai repede mașina mult visată.