Prima pagină » Știri » Când se ridică restricția de viteză de pe Autostrada București-Ploiești

Când se ridică restricția de viteză de pe Autostrada București-Ploiești

Când se ridică restricția de viteză de pe Autostrada București-Ploiești
Autoritățile nu au un termen exact până la care lucrările de amenajare a porțiunii de autostradă dintre București și Ploiești trebuie finalizate, pentru a putea astfel ridica limita de viteză de la cea actuală, restricționată la 100 km/h, până la cea normală de 130 km/h, însă se așteaptă ca situația să nu mai dureze mai mult de două săptămâni

Autoritățile nu au un termen exact până la care lucrările de amenajare a porțiunii de autostradă dintre București și Ploiești trebuie finalizate, pentru a putea astfel ridica limita de viteză de la cea actuală, restricționată la 100 km/h, până la cea normală de 130 km/h, însă se așteaptă ca situația să nu mai dureze mai mult de două săptămâni.

Tronsonul București-Ploiești al autostrăzii A3 a fost deschis circulației pe 19 iulie, însă fără ca parcările, facilitățile și alte amenajări necesare unei autostrăzi să fie gata. Astfel, viteza a fost limitată la 100 km/h, până când acestea vor fi terminate.

„Până nu se face recepția finală, circulația trebuie ținută într-un regim special”, a declarat pentru gândul secretarul de stat Septimiu Buzașu, de la Ministerul Transporturilor. Responsabil pentru starea drumului și pentru negocierea cu firmele care au construit autostrada este Compania Națională de Autostrăzi (CNADNR).

Când se va întâmpla exact acest lucru nu este încă clar, însă orizontul de așteptare al autorităților este în termen de săptămâni.

Reprezentanții CNADNR au declarat pentru gândul că în maximum două săptămâni, amenajările neterminate ale autostrăzii A3 trebuie să fie gata, iar limita de viteză va fi ridicată la standardul de autostradă – 130 km/h.

Cele două porțiuni ale tronsonului de autostradă București-Ploiești, între București și Moara Vlăsiei și între Moara Vlăsiei și Ploiești, au costat în total aproximativ 450 milioane de euro. Firmele care au le-au construit sunt consorțiul italian Impressa Pizzarotti/Tirrena Scavi, respectiv asocierea românească Spedition UMB/Pa&Co Internațional/Euroconstruct ’98/Com-Axa.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Cel mai lung drum drept din Europa nu are nicio curbă pe zeci de kilometri. Drumul este obiectiv turistic
Digi24
Administrația Trump presează Europa să renunțe la planul de finanțare a Ucrainei din active rusești: „Nu mai sunt liderul lumii libere”
Cancan.ro
Prezentatoare TV de sport și soțul ei, găsiți împușcați în casă! Fiul lor de 3 ani a fost găsit în viață. Ce ipoteze are poliția
Prosport.ro
FOTO. Diana Bulimar, în costum de baie. Cum arată la 30 de ani fosta gimnastă campioană
Adevarul
De ce nu a fost invitată România la întâlnirea „greilor” NATO, de la Berlin. „Ne-am făcut-o singuri”
Mediafax
Guvernul impune termen limită pentru taxe și impozite locale
Click
Drama Cosminei Boboc, câștigătoarea MasterChef 2025. Tatăl ei a murit în timpul emisiunii, după ce mama și bunica se stinseseră cu un an înainte
Digi24
Elon Musk are o veste proastă pentru cei bogați: „Banii vor deveni irelevanți”. El spune că în 10-15 ani, munca va fi opțională
Cancan.ro
Ce gest revoltător a făcut ‘Puișorul’ la adresa Rodicăi Stănoiu, în timpul vacanței! O jurnalistă îl acuză că i-a pus viața în pericol: 'Deschid geamul să mângâi ursul, că poate...'
Ce se întâmplă doctore
Cum arăta Denise Rifai înainte să fie celebră. Tatăl arab îi punea reguli stricte
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Decizie oficială UE: Mașinile pot avea, în continuare, motoare diesel și pe benzină!
Descopera.ro
O structură bizară emite căldură sub suprafața Lunii
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. ION: – Părinte, am voie să mă uit după femei cu posteriorul mare?
Descopera.ro
Noaptea „Trandafirului”. Cum au fost furaţi din morgă morţii de la Timişoara şi incineraţi la Bucureşti, din ordinul Elenei Ceauşescu