Humor s-a declarat mulțumit de ritmul în care se desfășoară lucrările, precizând că, potrivit planului, se aplică 50 de centimetri de asfalt, la fiecare 24 de ore.
„Așa cum ne-am angajat, legat de șantierul pe care tocmai îl vedem în spate, în luna septembrie vom redeschide acest tronson de autostradă. În momentul de față, este o activitate destul de bună și ne vom respecta termenul înaintat. Lucrările sunt în grafic. În momentul de față, s-au finalizat toate cele șase drenuri, avem o saltea de piatră de 1,5 metri, care s-a finalizat și în spate se execută lucrări de umplutură din balast. Ritmul este bun. În plan avem un strat de 50 de centimetri pe zi, o zi însemnând 24 de ore de muncă. Modul de abordare a acestui tip de probleme îl vom folosi și pe alte proiecte”, a declarat Cătălin Humor.
Directorul Companiei de Autostrăzi a mai declarat că procedura privind achiziționarea unor servicii de expertizare a tronsonului de 22 de kilometri va fi, cel mai probabil, anulată, adăugând că o expertiză se va face, „mai devreme sau mai târziu”.
„Pe 22 de kilometri, a fost lansată o licitație pentru expertizare, procedură ce probabil se îndreaptă către o anulare. În paralel, căutăm o altă strategie, o altă modalitate de a contracta legal o companie de specialitate care să finalizeze această expertiză care se va face, mai devreme sau mai târziu, și ne va confirma calitatea lucrărilor de pe acest sector”, a mai afirmat Humor.
CNADNR a mai indetificat, pe Autrostrada Sibiu-Orăștie, alte trei zone cu probleme, despre care Cătălin Humor a declarat că sunt minore și că vor fi, de asemenea, refăcute.
„În urma verificării făcute cu proiectantul, am identificat alte trei zone, dar minore, pe partea carosabilă, care vor fi executate în paralel, astfel încât, la sfârșitul acestei luni, tot sectorul să fie redat circulației, în condiții de siguranță”, a mai declarat Humor.
Lotul trei al Autostrăzii Sibiu-Orăștie, inaugurat în noiembrie 2014, a fost închis traficului rutier, din septembrie 2015, între Săliște și Cunța, din cauza unor crăpături în asfalt, reprezentanții CNADNR spunând că problemele au apăraut din cauza „execuției necorespunzatoare a lucrărilor”.