Traficul mall-ului online a crescut de peste șase ori față de 2013, când în aceeași perioadă s-au înregistrat aproximativ 300.000 de vizite. În momentul lansării campaniei de Black Friday peste 20.000 de vizitatori unici erau online așteptând reducerile.
Doar în ziua de 21 noiembrie, în cele 24 de ore de Black Friday s-au vândut peste 5.000 de ceasuri, cel mai apreciat de doamne fiind modelul Fossil Georgia, în timp ce preferatul domnilor a fost Perigaum Ceramic.
Mii de parfumuri în toate variantele de gramaj s-au comandat de Black Friday de pe elefant.ro, chiar și la prețuri mai mici de 100 de lei. Brandurile preferate au fost Bvlgari și Cerruti, iar cel mai vândut parfum a fost Cerruti 1881.
În aceeași zi s-au vândut pe elefant.ro mai mult de 100 de canapele și mii de accesorii de bucătărie, cele mai apreciate produse fiind din gama Mobexpert Outlet. Din catalogul de genți și accesorii s-au vândut peste 1.500 de produse, iar în fiecare minut de Black Friday, pe elefant.ro s-au comandat peste 1.000 de cărămizi LEGO. În afară de LEGO, jocurile de societate au fost și ele printre preferințele amatorilor de reduceri. Într-o singură zi, pe elefant.ro s-au vândut mai mult de 100.000 de cărți tipărite și digitale.