Pe întreaga durată de difuzare, 20:31-23:52, peste 3.6 milioane de telespectatori au urmărit cea de-a șaptea ediție Românii au talent din sezonul 5, iar în minutul de maximă audiență de la 22:36, aproape 4.6 milioane de români au fost cu ochii pe show-ul de divertisment din România, potrivit cifrelor postului tv.
Cea de-a treia ediție a noului sezon Românii au talent a înregistrat 21.5 puncte de rating și 47.6% share în intervalul de difuzare 20:31-23:52, pe publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de aproape șase ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obținut 4.0 puncte de rating și 8.9% share.
La nivelul publicului din mediul urban, PRO TV a condus detașat, cu 18.2 puncte de rating și 36.3% share, pe când următorul post clasat a înregistrat o audiență medie de 6.0 puncte de rating și 12.0% share.
La nivel național, PRO TV a rămas și de această dată lider, cu o audiență medie de 19.6 puncte de rating și 38.5% share, locul secund înregistrând 5.7 puncte de rating și 11.3% share.