Ce a pățit un bărbat din Alba Iulia, după ce și-a COMANDAT o pereche de adidași de pe internet. Când a deschis pachetul i s-a făcut rău
Un bărbat din Alba Iulia a avut parte de o experiență neplăcută. Omul a văzut o pereche de adidași pe Facebook, scoși la vânzare și și i-a comandat. Însă atunci când i-a venit coletul și l-a desfăcut a rămas șocat.
Păgubitul plătise 175 de lei pentru pantofii sport.
Acesta a făcut plângere la poliție, dar anchetatorii nu au putut stabili cine este cel care a trimis coletul, prin firma de curierat.
Mai exact, bărbatul primise o pereche de adidași pentru femei, mărimea 39, în loc de cei bărbătești, mărimea 41 pe care îi solicitase.
Deși a sunat vânzătorul la numărul indicat, numărul nu era funcțional.
După jumătate de an de la începerea dosarului penal, instanța a dat o decizie.
Nu s-a aflat cine a trimis pachetul
Pentru că nu au putut afla cine a expediat coletul și că prejudiciul a fost unul redus, dosarul a fost închis, potrivit Alba24.
Potrivit motivării, probele administrate în cauză relevă că, ”în data de 13.11.2022, ca urmare a vizionării unui anunț pe rețeaua de socializare Facebook privind vânzarea de încălțăminte, persoana vătămată a comandat o pereche de adidași bleu cu alb, în valoare de 150 lei, mărimea 41, primind un mesaj text pentru a confirma comanda.
În continuare, în data de 15.11.2022, în jurul orei 10:00, persoana vătămată a primit prin intermediul societății de curierat Cargus un colet pentru care a achitat suma de 175 lei, dar după deschiderea pachetului a constatat că bunul livrat nu corespunde cu cel comandat, în colet fiind o pereche de adidași de damă, mărimea 39.
Având în vedere acest fapt, persoana vătămată a încercat să ia legătura telefonic cu vânzătorul, apelând atât numărul de telefon, cât și numărul de telefon, menționat pe avizul de la societatea Cargus, dar niciunul dintre numerele de telefon nu era funcțional.
Valoarea prejudiciului reclamat este de 175 lei, sumă cu care persoana vătămată s-a constituit parte civilă în cauză. Până în prezent au fost efectuate toate verificările, însă nu s-au putut obține date sau informații care să conducă la identificarea persoanei care a indus în eroare persoana vătămată”.