Majoritatea comenzilor (53%) plasate pe eMAG au fost înregistrate în intervalul 00.00-1.00, urmate de cele plasate o oră mai târziu, între 1.00 și 2.00 (22%). În medie, un client petrece pe site aproximativ 6,5 minute după miezul nopții, față de 6,8 minute cât petrece unul din timpul zilei.
Scutecele se regăsesc în cele mai multe dintre comenzile plasate după miezul nopții de clienții eMAG, urmate de husele și foliile de protecție pentru telefoanele mobile, șervețelele umede pentru copii, acumulatorii externi, accesoriile pentru PC, aspiratoarele, cardurile de memorie, detergenții, aparatele frigorifice și laptele praf.
În topul celor mai scumpe produse achiziționate după miezul nopții se regăsesc aurul, laptopurile de gaming, electrocasnicele mari și televizoarele. Ierarhia acestor produse este condusă de un lingou de aur, de 24 K, de 100 de grame, la prețul de 18.300 de lei, un laptop de gaming în valoare de 15.833 lei, un frigider de 15.083 lei și un televizor smart cu diagonală de 163 cm la prețul de 13.249 de lei.
Cea mai mare comandă realizată după miezul nopții a fost de 26.103 lei, fără TVA și a fost plasată de un client din orașul Bradu, județul Argeș. Coșul a avut 18 produse din categorii diferite, printre care trei televizoare, un cântar corporal, o căsuță pentru copii, un compresor și un derulator, o masă de călcat, un uscător de rufe, un prăjitor de pâine, un sandwich-maker, o stație de călcat, un storcător de fructe, o șurubelniță, o trusă de chei tubulare și o trusă de scule. Următoarea comandă, ca valoare, a fost de 19.150 lei.
Cele mai multe comenzi plasate după miezul nopții (24%) au fost făcute de persoane cu vârste cuprinse între 30 și 34 de ani. Cumulat, 75% din totalul acestor achiziții au fost realizate de clienți între 18 și 39 de ani.
De asemenea, cei mai mulți clienți care au accesat site-ul eMAG în intervalul 00.00-5.59 sunt din București – Sectorul 6 (12% din totalul comenzilor), Timiș (6%), Cluj, București – Sector 1, Iași și Constanța – fiecare cu câte 5% din totalul comenzilor.
Desktop-ul și dispozitivele mobile sunt utilizate aproximativ în mod egal de clienții de la miezul nopții. 50,9% din aceștia își plasează comenzile de pe desktop, în timp ce 48% utilizează dispozitivele mobile. Dintre aceștia din urmă, aproape jumătate (22,5%) folosesc aplicația eMAG pentru a-și comanda produsele preferate.