Prima pagină » Știri » Ce face un brașovean care vede că pe strada lui s-a ars un bec

Ce face un brașovean care vede că pe strada lui s-a ars un bec

Ce face un brașovean care vede că pe strada lui s-a ars un bec
Primul dispecerat național destinat intervenției rapide pentru rezolvarea problemelor legate de rețeaua de iluminat public a fost înființat la Brașov, scrie bizbrasov.ro.

Astfel, brașovenii care au de reclamat deficiențe în funcționarea rețelei de iluminat public pot apela numărul de telefon 0751 LUMINA (0751 586 462).

„Apelurile sunt preluate de dispecerul operativ, care va acționa rapid în informarea echipelor desemnate din fiecare oraș în parte pentru remedierea rapidă a problemelor din teren, conform contractelor încheiate cu fiecare autoritate contractantă în parte. Mai mult, dispecerul operativ informează cetățeanul ce face sesizarea asupra manierei în care a fost rezolvată situația indicată. Accesul la serviciile oferite de Dispecerat poate fi și prin intermediul aplicației web, dar și pe adresa de e-mail [email protected]”, a precizat Dan Vătăjelu, directorul companiei Flash Lighting.

Compania operează serviciul de iluminat public în municipiu și preia, pe lângă sesizările din municipiul Brașov, și pe cele din Alba Iulia,  Botoșani, Buzău, Călărași, Constanța, Craiova, Iași, Săcele și Tulcea, localități deservite prin contracte de gestiune de către societate, mai scrie bizbrasov.ro.

Autor

Citește și