Pe eJobs compania caută reprezentanți vânzări corporate, pentru orașele: Suceava, Baia Mare, Bistrița, Brașov, Alba Iulia, Ploiesti, Galati, Pitești, Arad, și Miercurea Ciuc și Târgu Mureș. Candidatul ideal trebuie să aibă cel puțin studii medii (studiile în domeniul comercial/tehnic constituie un avantaj) și experiență de minimum 1 an în domeniul vânzărilor corporate (domeniul IT/telecom constituie un avantaj).
Telekom a publicat anunțuri și pentru joburile: analiști programatori, ingineri de sistem, manageri de proiect în București, Brașov, Craiova și Targu-Mureș.
Compania nu oferă detalii despre salarii.
Romtelecom și Cosmote au intrat de sâmbătă sub brandul Telekom România și și-au schimbat denumirile
Telekom Romania Communications și Telekom Romania Mobile Communications sunt, de sâmbătă, noile denumiri ale operatorilor Romtelecom și Cosmote România, schimbarea fiind parte a procesului de adoptare a brandului „Telekom” al grupului german Deutsche Telekom.
Deutsche Telekom deține 40% din OTE Grup (Grecia), acționarul majoritar al celor doi operatori telecom locali, care în 2013 au avut afaceri cumulate de 1,07 miliarde de euro.
„Începând de sâmbătă, 13 septembrie, unul din doi români care folosesc în prezent servicii Romtelecom sau Cosmote România vor deveni utilizatori ai Telekom Romania și cele două companii vor intra oficial în familia internațională Telekom. Ca urmare a unui proces foarte rapid de adopție a noului brand, Telekom Romania Communications și Telekom Romania Mobile Communications vor fi reprezentate comercial prin intermediul brand-ului Telekom Romania”, se arăta într-un comunicat al celor doi operatori, transmis presei săptămâna trecută.
Telekom Romania intră pe piață cu conceptul one-stop-shop. Pe o singură factură, clienții Telekom Romania Communications vor avea acces la servicii integrate de comunicații, respectiv acces la conexiuni broadband mobil și fix, voce mobilă și fixă și, de asemenea, divertisment TV.
Mai mult, toate pachetele de servicii ale Telekom Romania Communications vor include acces la noul Telekom TV interactiv, sub formă de servicii web și mobile.
„Ne dorim să devenim prima alegere ca brand de telecomunicații din România care te conectează la tehnologie, atât în viața personală, cât și în cea profesională. Întrucât deține capabilități și puncte forte unice, Telekom devine o opțiune integrată fix-mobilă pe piața românească”, a declarat directorul general al Telekom Romania Communication și Telekom Romania Mobile Communications, Nikolai Beckers, într-o conferință de presă.
Prezentă la eveniment, Claudia Nemat, membru în board-ul Deutsche Telekom pentru Europa și Tehnologie, a declarat că adăugarea României pe harta Magenta este un pas firesc în extinderea amprentei Deutsche Telekom în Europa.
„Ca furnizor de top în Europa, vom aduce experiența și abilitățile noastre pe piața românească. Suntem puternic implicați în susținerea Telekom Romania și vom contribui semnificativ la societatea românească”, a mai spus Nemat.
Premierul Victor Ponta, prezent la eveniment, a afirmat că investițiile realizate în infrastructurile celor doi operatori au atins un miliard de euro și a mulțumit reprezentanților Deutsche Telekom pentru cele 7.000 de locuri de muncă care aparțin grupului.
„Lansarea brandului «T» este cel mai simplu și mai clar semn de încredre și angajament pentru piață româneasca și vreau să mulțumesc celor care au lucrat la lansarea acestuia. Prezența grupurilor putenice în România arată că țara noastră este o piață regională semnificativă”, a spus Ponta, care a menționat că utilizează acasă serviciile de televiziune Dolce și de acces la Internet furnizate de Telekom Romania Communications.
Telekom Romania este un brand de telecomunicații sub care vor fi furnizate servicii de telecomunicații fixe și mobile complete pentru o comunitate de aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, noul brand acoperă servicii integrate de telecomunicații, respectiv servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum și conținut și exclusivități.
Pentru clienții business, noul brand va include un portofoliu complet de soluții IT&C la cheie, care va veni în sprijinul activității acestora.
Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienți pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe și peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2013).
Grupul german furnizează produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții IT&C pentru clienți din mediul de business.
Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de țări și are circa 229.000 angajați la nivel mondial.
Grupul a consemnat venituri de 60,1 miliarde euro în anul financiar 2013, mai mult de jumătate din această sumă fiind obținut în afara Germaniei.
Telekom Romania Communications (fostul Romtelecom) este unul dintre cei mai mari operatori locali de telecomunicații. Acționari sunt grupul elen OTE – 54,01% și Ministerul pentru Societatea Informațională – 44,99%.
Anul trecut, compania a raportat venituri totale de 609,5 milioane de euro, în scădere cu 1,6% față de 2012.
Profitul operațional înainte de dobânzi, taxe, deprecieri și amortizări (EBITDA) a fost de 147,7 milioane de euro la nivelul întregului an, în scădere cu 11,1% comparativ cu 2012.
Telekom Romania Mobile Communications (fostul Cosmote România) este al treilea jucător de pe piața de telefonie mobilă, după Orange România și Vodafone România.
În 2013, veniturile au scăzut cu 0,9%, la 458,5 milioane de euro.
Profitul operațional pro forma înainte de dobânzi, taxe, deprecieri și amortizări (EBITDA) a fost 119 milioane de euro, cu aproape 1% mai redus față de 2012.
Operatorul mobil are ca acționari pe Cosmote Group, parte a OTE Group – 70% și Romtelecom – 30%.