Prima pagină » Știri » Ce soluții are Nicușor Dan pentru diminuarea traficului la 40% în București: Putem să le facem în 4 ani!

Ce soluții are Nicușor Dan pentru diminuarea traficului la 40% în București: Putem să le facem în 4 ani!

Ce soluții are Nicușor Dan pentru diminuarea traficului la 40% în București: Putem să le facem în 4 ani!

Nicușor Dan, candidatul susținut de PNL și USR-PLUS la Primăria Capitalei, a precizat ce soluții se pot implementa astfel încât traficul din București să fie diminuat la 40%, precizând că acest lucru se poate realiza în 4 ani.

Printre soluțiile menționate de candidatul la Primăria Capitalei se regăsesc șoseaua de centură, pe 4 benzi, în zona de Vest a Bucureștiului, metrou de suprafață, dar și un sistem de mari parcări, potrivit realitatea.net.

„Înțeleg că s-a vopsit piciorul podului și, din grabă, s-au stropit și câteva zeci sau sute de mașini. Acest proiect te ajută să ajungi pe Splai și să faci stânga pe Virtuții. Asta e marea realizare. A costat undeva la 80-100 de milioane de euro”, a declarat Nicușor Dan făcând referire la podul Ciurel care a fost finalizat.

Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, a anunțat joi, 17 septembrie, că sâmbătă se va deschide circulația Podului Ciurel, proiect început acum 14 ani. (VEZI FOTO AICI)

„S-a finalizat cea mai mare lucrare de infrastructură, Podul Ciurel, Nord Virtuții (…) Un proiect demarat acum 14 ani, blocat în Instanță 10 ani. S-au plătit în plus 10 milioane de euro constructorilor. Abia de patru ani s-a putut lucra, s-a finalizat. Sâmbătă se deschide circulația…”, a declarat joi Gabriela Firea.

Ce soluții are Nicușor Dan pentru diminuarea traficului la 40%

„Soluția adevărată pentru zona de Vest a Capitalei extrem de aglomerată este șoseaua de centură pe 4 benzi, două benzi pe sens, astfel încât oamenii din Drumul Taberei să poată să iasă direct pe centură, să nu mai vină toți pe valea cascadelor, Iuliu Maniu. Asta e o parte din soluție și, bineînțeles, prelungirea bulevardului Timișoara. Și doi: metroul de suprafață de care am vorbit, că, în momentul de față, locuitorii din Chiajna nu au altă soluție decât autoturismul. Atunci pot ajunge cu trenul în Gara de Nord.

Dacă vorbim de trafic, metrou de suprafață, șoseaua de centură, sistem de mari parcări, sistem de semaforizare inteligentă, reabilitare linii de tramvai sunt lucruri pe care putem să le facem în 4 ani și asta să ducă la o diminuare a traficului la 40%. Asta înseamnă timp pentru toată lumea, înseamnă reducerea poluării… sunt lucruri pe care putem să le facem”, a mai declarat candidatul la Primăria Municipiului București.

 

Citește și