În 2014 Aurel Vlaicu se clasa pe locul opt în topul stațiilor de metrou. Numărul de angajați care lucrează în zonă a ajuns în 2019 la peste 120.000.
Locul doi în topul celor mai aglomerate stații este Piața Sudului, urmată de Piața Universității și Piața Unirii. În urmă cu șase ani, cea mai aglomerată stație era Piața Sudului, urmată de Piața Unirii și Obor.
Totuși, la nivelul Capitalei, desi stocul de birouri aproape că s-a dublat în ultimii 6 ani, ajungând la peste 3 milioane de metri pătrați în care lucrează aproximativ 350.000 de angajați, numărul de călătorii cu metroul nu a înregistrat o creștere semnificativă. Traficul de călători în stațiile de metrou din București a crescut cu doar 3% din 2014 până în 2019, de la 173 milioane la 177 milioane de călătorii.
La fel ca în anii anteriori, magistrala M2 care leagă sudul de nordul Bucureștiului continuă să fie cea mai tranzitată, însă numărul călătoriilor pe această magistrală a scăzut cu 7% în ultimii 6 ani. Singura magistrala care a înregistrat o creștere a traficului de călători este M4, după inaugurarea, în 2017, a stațiilor Laminorului și Străulești.
Dacă în nordul și vestul Bucureștiului creșterea numărului de călători este în primul rând o consecință a dezvoltării proiectelor de birouri, în sudul Capitalei creșterea traficului este cauzată de numărul record de proiecte rezidențiale noi cu prețuri accesibile.