„Acesta este cel mai scump pachet vândut de Ziua Muncii. Este vorba de un sejur de șapte nopți în perioada minicavacanței de 1 Mai, la un hotel emblematic al Dubai-ului, Atlantis The Palm 5 stele, în valoare de 42.500 de euro, cumpărat de un cuplu de români. Aceștia vor călători cu avionul la business class, vor beneficia de transfer privat și se vor caza într-un apartament de lux situat sub apă”, a afirmat Cosmin Marinof, directorul de vânzări al companiei.
Din datele agenției, cele mai căutate destinații externe de 1 Mai sunt Bulgaria, Grecia, Turcia și Spania, iar în privința pachetelor exotice cei mai mulți români au preferat în această perioadă Thailanda, Republica Dominicană, Maldive și Mexic.
„Dacă în urmă cu câțiva ani turiștii români preferau destinațiile exotice doar în sezonul de vârf, și anume în intervalul noiembrie-martie, acum găsesc motive să călătorească acolo în orice perioadă a anului, inclusiv de 1 Mai, mai ales că din punct de vedere al prețului acestea sunt din ce în ce mai accesibile. Practic, turiștii pot merge în orice lună din an în destinații exotice precum Tahilanda, Maldive, Mauritius, Republica Dominicană, Mexic, cu tarife începând de la 550 de euro de persoană. Această sumă reprezintă o treime din tariful minim pe care îl plăteau turiștii pentru o astfel de destinație în urmă cu 5-6 ani”, a mai declarat Cosmin Marinof.
Potrivit agenției de turism, o vacanță de o săptămână în Dubai, la un hotel de patru stele, cu zbor inclus, costă de la 500 de euro de persoană, în Thailanda de la 550 de euro, iar în Maldive de la 900 de euro.
Pentru acestă perioadă se constată o creștere cu 10% a numărului de pachete vândute, chiar dacă 1 Mai este anul acesta într-o zi de marți, spre deosebire de anul trecut, când a fost în continuarea weekend-ului, formând o minivacanță de 3 zile.
TUI TravelCenter, parte a Grupului Eurolines, deține în România 80 de birouri de vânzare dintre care 14 se află în București, 21 fiind localizate în centre comerciale din țară și a încheiat anul 2017 cu 100 de milioane de euro cifră de vânzări, ponderea cea mai însemnată fiind asigurată de vânzarea de pachete turistice.
În 2018, TUI TravelCenter va continua dezvoltarea rețelei de distribuție, va adăuga noi destinații de călătorie în portofoliu și își va diversifica tipurile de produse turistice oferite, precizează compania.