Rutele pe care vor fi introduse trenurile companiei de stat sunt Iași – Hârlău – Iași, Iași – Dorohoi – Iași, Brașov – Întorsura Buzăului – Brașov, Brașov – Zărnești – Brașov, Pitești – Golești – Câmpulung – Golești – Pitești, Pitești – Curtea de Argeș – Pitești, Roșiori – Turnu Măgurele – Roșiori, Roșiori – Alexandria – Zimnicea – Alexandria – Roșiori, Timișoara – Jimbolia – Timișoara, Ploiești – Urziceni – Ploiești și Caracal – Corabia – Caracal.
Un bilet simplu (doar dus) pe aceste rute va avea același preț ca cel practicat de operatorul privat. Pentru călătoriile dus-întors, CFR Călători acordă o reducere de 10%.
Trenurile RegioTrans nu mai au voie să circule pe calea ferată din România după ce Autoritatea de Siguranță Feroviară a retras licența companiei, costatând că operatorul privat folosește trenuri care nu corespund din punct de vedere tehnic prevederilor legislative sau instrucțiunilor de specialitate în vigoare.
Compania a anunțat că a început demersurile pentru obținerea unui nou certificat de siguranță feroviară.
În luna februarie omul de afaceri Costel Comana, care controla Regiotrans împreună cu Iorgu Ganea, s-a sinucis în toaleta unui avion care efectua un zbor din Columbia în Costa Rica.
Comana era anchetat într-un dosar de corupție în care oficiali din Ministerul Transporturilor și din CFR sunt suspectați de luare de mită pentru favorizarea RegioTrans și altor firme la licitații. În acest dosar Iorgu Ganea și șefa Serviciului Urmărire Transporturi din CFR, Estrella Ștefănescu, au fost arestați preventiv, tot în luna februarie.