Prima pagină » Știri » „- Chelner, este o muscă în ciorbă…” Poveștile din condica de sugestii și reclamații, scrise de turiștii români în noaptea de Revelion

„- Chelner, este o muscă în ciorbă…” Poveștile din condica de sugestii și reclamații, scrise de turiștii români în noaptea de Revelion

„- Chelner, este o muscă în ciorbă...
Ce mai reclamă turiștii la ANPC: de la frigul din cameră, la insecta din ciorbă

ANPC a înregistrat, la sfârșitul lui 2014 și începutul acestui an, 33 de sesizări privind petrecerea sărbătorilor de iarnă, majoritatea nefiind încă soluționate, arată autoritatea într-un răspuns la solicitarea MEDIAFAX.

Masa de Revelion a însemnat frig, farfurii nespălate și whiskey terminat înainte de miezul nopții pentru clienții unui restaurant din Constanța. Potrivit reclamației, temperatura în restaurant era de 12 -15 grade C, iar plângerile clienților privind frigul au fost ignorate. În plus, se mai arată în sesizare, aperitivul a fost foarte sărac și servit în farfurii nespălate, paharele și tacâmurile au fost insuficiente, iar la la ora 22.00 consumatorii au fost anunțați că nu mai este whiskey, deși băutura era inclusă în oferta free bar a restaurantului.

Și la Galați, o persoană care și-a petrecut Revelionul într-un restaurant s-a plâns de frig, fum de țigară și lipsa unei instalații de aerisire, precum și de zgomot și de mâncarea rece.

De la Bârnova, județul Iași, a fost făcută o sesizare de persoane care, după ce au luat masa de Revelion, au început să se simtă rău.

La Alba Iulia a fost în schimb reclamată atitudinea personalului dintr-un restaurant. Un client al unui restaurant din Aiud s-a plâns la Protecția Consumatorului că personalul a refuzat să-l servească cu bere.

La Durău, în Neamț, o plângere a vizat nerespectarea meniului stabilit pentru Revelion, mai exact faptul că nu a inclus țuică și vin de colecție, precum și preparatele servite în ziua de 1 ianuarie, care nu corespundeau rețetelor tradiționale.

Un alt petent, care achitase masa de Revelion în avans la un local din Brașov, a fost anunțat că rezervarea respectivă a fost acordată altor clienți.

La Bușteni, unui client i-a fost anulată rezervarea pentru cazare pe motiv ca nu a făcut rezervare și pentru servirea mesei.

Tot în perioada sărbătorilor, clientul unui restaurant din Azuga a reclamat prezența unei insecte în ciorba care i-a fost adusă și un comportament arogant al bucătarului unității.

Legat de cazare în perioada sărbătorilor, sunt mai multe sesizări privind frigul din camere (la Oașa, în Alba, și la Craiova), dar și lipsa apei calde (la Căciulata, din cauza înghețării unei conducte) sau întreruperea acesteia (la Praid).

La Dâmbovicioara, în Argeș, un consumator a reclamat condițiile de cazare care nu corespundeau celor prezentate pe site, precum și faptul că, după ce s-a cazat, i s-a solicitat un alt preț decât cel pentru care își dăduse acordul. Plângeri similare au venit și de la Bușteni și Poiana Țapului.

Condiții de cazare necorespunzătoare sau sub valoarea plătită au fost reclamate și la Sinaia, Sibiu, Păltiniș și Azuga, (în ultimul caz fiind semnalate igrasie și instalația sanitară și cea electrică defecte), în timp ce la Bușteni un consumator a reclamat că lenjeria de pat era ruptă iar la masă au fost puse tacâmuri ruginite.

Autor

Citește și