Prima pagină » Știri » CHINA ar putea EMITE noi politici pentru stimularea cererii de automobile/ Producătorii de automobile au motive să se îngrijoreze de efectele COVID-19 asupra lanțurilor de aprovizionare

CHINA ar putea EMITE noi politici pentru stimularea cererii de automobile/ Producătorii de automobile au motive să se îngrijoreze de efectele COVID-19 asupra lanțurilor de aprovizionare

CHINA ar putea EMITE noi politici pentru stimularea cererii de automobile/ Producătorii de automobile au motive să se îngrijoreze de efectele  COVID-19 asupra lanțurilor de aprovizionare
Sursă FOTO Unsplash.com/ caracter ilustrativ

China ar putea emite noi politici pentru stimularea cererii de automobile, industria auto din țară se confruntă încă cu dificultăți, a declarat luni Xin Guobin, vice ministrul industriei și tehnologiei informației.

Încă nu există o cerere suficientă pentru autovehicule, Xin a declarat reporterilor, deoarece focarul de coronavirus a redus dramatic consumul privat, transmite Reuters.

Autoturismul reprezintă o mare parte din producția industrială generală a Chinei și este principalul motor al vânzărilor cu amănuntul din țară.

China a lucrat, de asemenea, pentru a ajuta producătorii săi de piese de schimb auto să rezolve problemele fluxurilor de numerar, a spus Xin.

Producătorii auto ar putea vedea un impact negativ asupra ofertei, bazat pe un număr redus de piese care provin din China

Producătorii din întreaga lume încă analizează cu exactitate modul în care virusul va avea un impact negativ asupra afacerii lor și cum va arăta acel impact. Producătorii auto, de exemplu, ar putea vedea un impact negativ asupra ofertei, bazat pe un număr redus de piese care provin din China. În mod alternativ, backup-ul lor de piese ar putea fi suficient pentru a le face până când fabricile chineze vor relua producția completă – caz în care acestea ar putea fi încă pe cârlig pentru a observa un impact negativ asupra cererii consumatorilor chinezi bătut de focar, titrează industryweek.com

Conform Știrilor Detroit, care o citează pe Mary Barra, lanțul de aprovizionare GM este asigurat până în martie. „GM a anulat toate programele viitoare de produse media până în aprilie”, a declarat un reprezentant GM, inclusiv debutul SUV-ului electric Lyriq al Cadillac. Decizia de a dezvălui noul Hummer electric al GM, pe 20 mai, este în prezent în curs de examinare.

Între timp, Ford a anunțat pe 4 martie că suspendă călătoriile de afaceri neesențiale după ce doi dintre angajații săi din China au fost diagnosticați cu COVID-19. Toyota Motor Corp și Fiat Chrysler au restricționat și călătoriile.

Unii producători auto afectați ar putea primi o mână de ajutor. Într-o scrisoare către membrii AASA, HDMA, MERA și OESA, președintele MEMA Bill Long a scris că un act de pregătire a coronavirusului de 8,3 miliarde de dolari semnat pe 6 martie ar putea constitui împrumuturi de până la 7 miliarde de dolari pentru întreprinderile mici afectate. „Dacă situația se înrăutățește”, a scris Long, „aceste noi împrumuturi SBA ar putea beneficia de unele companii membre MEMA.” Scrisoarea de la Long a menționat că solicitanții ar trebui să „demonstreze prejudicii economice din cauza virusului”.

Problemele de aprovizionare nu ar putea fi preocuparea principală a producătorilor de automobile. Potrivit lui Michael Dunne, CEO al unei firme consultative din Hong Kong, cel mai mare impact al coronavirusului ar putea fi în schimb la cerere. „Pericolul mai mare este o prăbușire a dimensiunii cererii” alimentată de incertitudine, a spus Dunne în timpul unui webinar al Centrului pentru Cercetări Automotive.

În cazul în care focarul viral elimină subcontractarea companiilor auto, ar putea reprezenta simultan o amenințare opusă pentru industria siderurgică. Într-un editorial pentru Real Clear Markets, Scott Paul, președintele Alianței pentru Fabricarea Americană, a revenit la o problemă la care a dat semnalul: supraproducția industrială. Potrivit lui Scott Paul, companiile din oțel din China, sponsorizate, își pot permite să producă mai mult oțel decât există o cerere profitabilă, ceea ce inunda piața și reduce profiturile.

Și, spune Scott Paul, în timp ce alte fabrici chineze au închis în întregime în primele luni ale izbucnirii coronavirusului, „sectorul siderurgic condus de stat a atins doar frânele.” Paul, spune  este pe punctul de a intra pe piața mondială, iar singurul lucru care există între acesta și încetinirea industriei siderurgice americane sunt tarifele „Secțiunea 232” a președintelui Trump și unele antidumping ale administrației Obama atribuțiile. El a cerut guvernului să investească în infrastructura siderurgică și să lase tarife de oțel – care în curând se pot confrunta cu o provocare constituțională la Curtea Supremă.

Citește și