De altfel, consilierul general PNL Ciprian Ciucu i-a solicitat primarului Capitalei, Gabriela Firea, să discute în ședința Consiliului General al Municipiului București (CGMB de vineri situația Podului Constanța, aflat în prezent în stare de degradare.
„In 2007, ca urmare demersurile făcute de către deputatul PNL de București Costica Canacheu, CFR a expertizat podul, asa au descoperit ca nu a mai fost facuta reparatie capitală din anul 1967!Responsabilitatea neincluderii acestui proiect pe lista de investiții îi aparține lui Sorin Oprescu 9 ani și Gabrielei Firea 2 ani. E posibil ca Firea, care trimis acasă toți fosștii consilieri PSD ca să-și aducă proprii săi oameni în CGMB, să nu aibă habar de acest proiect”, scrie Ciprian Ciucu, pe Facebook.
De asemenea, liberalul explică cum CFR SA lucrează la un alt proiect de investiții dedicat Podului Constanța și ar fi atribuit contractul unui constructor care nu a inițiat lucrările pentru că nu ar fi primit un certificat de urbanism necesar de la Primăria Sectorului 1.
„CFR lucrează la un proiect (altul!)de investiții propriu dedicat acestui obiectiv și a atribuit contractul unui constructor care nu a inițiat lucrările, se pare, pentru că nu a primit un certificat de urbanism necesar de la Primăria Sectorului 1. CFR este acum în etapa de reparații (a se citi cârpeli cu ipsos de ochii lumii) a făcut eleborat Expertiza Tehnică și DALI (documentație tehnico-economică similară studiului de fezabilitate) dar NU are proiectul Tehnic și NU a atribuit execuția lucrărilor! Deci chestiunea cu Certificatuld e Urbanism este praf în ochi, oricum acolo este vorba de lucruri minore”, arată Ciucu.
Filiala Sectorului 1 a USR a publicat, luni, pe pagina de Facebook, o serie de fotografii cu lucrările de reabilitare a Podului Constanța din București, acuzând autoritățile că au mascat „problemele structurale cu ipsos”. Primăria Capitalei a precizat, pe 23 aprilie, că podul este în administrarea CFR, iar în cadrul unor discuții recente, compania a dat asigurări că îl va reabilita.
Foto: Cristian Bulfon/Facebook