CNA a aprobat difuzarea a șapte spoturi în regim de campanii sociale

Publicat: 15 02. 2012, 10:33
Actualizat: 15 02. 2012, 11:01
Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat, în ședința de astăzi, difuzarea în regim de campanie socială a șapte spoturi, printre care se află și clipul de promovare a concertului trupei Deep Purple, pe TVR 2.

 

Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat, în ședința de astăzi, difuzarea în regim de campanie socială a șapte spoturi, printre care se află și clipul de promovare a concertului trupei Deep Purple, pe TVR 2.

Astfel, CNA a aprobat difuzarea în regim de campanie socială a spoturilor TV "Fiecare deșeu la locul său", din cadrul proiectului "Campanii de educare și informare privind managementul deșeurilor", inițiat de Ministerul Mediului și Dezvoltării Durabile, și "Întărirea capacității instituționale a agențiilor române implicate în reducerea cererii de droguri", campanie inițiată de Agenția Națională Antidrog.

În plus, Consiliul a aprobat și difuzarea în regim de campanie socială, în perioada octombrie 2007 – martie 2008, a spoturilor radio/TV "Discriminarea se învață acasă" (proiect inițiat de Secretariatul General al Guvernului), și a unor spoturi radio/TV care au ca scop combaterea consumului de produse din tutun (proiect al Centrului pentru Politici și Servicii de Sănătate).

CNA a aprobat și solicitarea Rebel Media de promovare, pe postul TVR Cultural, a campaniei cultural-sociale "Donează o carte", precum și pe cea a Hi Film Productions de promovarea a filmului "Cold Waves/Război pe calea undelor", pe posturile de televiziune.