Parapetele se montează între pozițiile kilometrice 14+700 – 14+920 – parapete marginal dreapta; 14+750 – 14+920 – parapete marginal stânga; km 18+700 – 18+820 – parapete marginal stânga.
Compania spune că acesta este un sistem de protecție inovator, conceput pentru a evita evenimentele rutiere soldate cu leziuni mortale, datorită capacității acestora de dispersare a energiilor în lungul parapetelui, cu ajutorul rolelor.
Vehiculele care intră în contact cu acest sistem de protecție sunt redirecționate înapoi pe calea de rulare, fiind astfel evitată părăsirea suprafeței carosabile.
Caracteristicile tehnice au permis sistemului de protecție să obțină rezultate pozitive deosebite în crash – teste de siguranță rutieră, performanțele superioare fiind datorate elementelor avansate de design și siguranță.
Sectorul de drum pe care urmează să fie implementată această măsură a fost selectat în urma analizării mai multor sectoare de drumuri.
CNAIR precizează că acesta este un proiect pilot al companiei, rezultatele obținute urmând a fi analizate după un interval relevant de timp, iar în acord cu acestea va fi decisă extinderea sau limitarea proiectului.