Compromisul pe care trebuie să-l facă utilizatorii pentru trafic nelimitat. Care sunt datele la care au acces Telekom și Ericsson pentru a oferi această facilitate

Publicat: 08 04. 2018, 20:42
Actualizat: 09 04. 2018, 19:09

Telekom mizează însă pe faptul că absența unor oferte echivalente pe piață îi va face pe utilizatori să ignore aceste detalii, scrie Ziarul Financiar

Este pentru a doua oară în istorie când operatorul lansează în luna martie o ofertă comercială șoc, de la care se așteaptă să obțină miracole, inclusiv dislocarea de clienți de la rivali.

În martie 2006, Cosmote – brandul sub care funcționa atunci compania – zguduia cu adevărat piața dominată autoritar de Orange și Vodafone lansând o ofertă prin care le oferea clienților 2.000 de minute de apeluri în rețea pentru 3 euro. Oferta fără precedent, care i-a făcut pe clienți să stea la coadă la cartele în fața magazinelor Cosmote, venea la câteva luni după ce operatorul evitase falimentul și își relansase operațiunile sub noul nume, după abandonarea brandului Cosmorom.

După relansarea din 2005 și seria de oferte lansate începând cu martie 2006 Cosmote a crescut până la un vârf de 7,3 milioane de clienți în decembrie, moment din care operatorul a început din nou să scadă, cu mici perioade de revenire. Nici rebrandingul din septembrie 2014, când brandurile Cosmote și Romtelecom au dispărut pentru a face loc Telekom, nu a determinat o creștere accelerată a companiei, pe fondul deciziei companiei de a mări prețurile. La finele anului trecut Telekom avea un număr total de 4,7 milioane de clienți pentru telefonia mobilă, cu 2,5 milioane mai puțini față de cifra record din 2009. Totuși, compania avea un număr de abonați mai mare cu 18%, cea mai mare scădere fiind înregistrată pe segmentul de cartele preplătite.