Prima pagină » Știri » Concurs pe Facebook pentru alegerea unui nou brand turistic al României

Concurs pe Facebook pentru alegerea unui nou brand turistic al României

Ministrul delegat pentru IMM, Turism și Mediu de Afaceri, Maria Grapini, a lansat la jumătatea lunii martie pe pagina personală de Facebook un concurs de idei pentru alegerea unui nou brand turistic al României și a cerut opinii despre actualul brand care, spune ea, nu sunt pozitive.

Ministrul delegat pentru IMM, Turism și Mediu de Afaceri, Maria Grapini, a lansat la jumătatea lunii martie pe pagina personală de Facebook un concurs de idei pentru alegerea unui nou brand turistic al României și a cerut opinii despre actualul brand care, spune ea, nu sunt pozitive.

„Am postat pe Facebook lansarea unui concurs de idei pentru alegerea brandului turistic al României și am cerut opinii tocmai pentru a evalua percepția față de brandul sectorial de turism. Clar, părerile nu sunt pozitive”, se arată într-un răspuns transmis de Maria Grapini la solicitarea MEDIAFAX.

Potrivit acesteia, conform desfășurătorului de implementare a programului de promovare a brandului, trebuie comandat un studiu de impact al brandului actual.

Brandul turistic al României, care conține celebra frunză, a fost lansat în anul 2010, și doar crearea lui a costat peste 800.000 de euro.

„Urmează să se lanseze o licitație pentru contractarea unei firme care să facă acest studiu. Consilierii și experții vor decide dacă este cazul de rebranduire a sectorului de turism”, a mai spus ministrul.

Grapini a afirmat că prioritatea o reprezintă însă implementarea câtorva măsuri esențiale pentru turism, care să ducă la creșterea indicatorilor relevanți ai sectorului. Printre acestea se numără modificarea sau promovarea unor legi.

„Alte măsuri sunt de ordin economic, cum ar fi proiectele în infrastructură, iar în această direcție lucrăm împreună cu Ministerul Dezvoltării Regionale la stabilirea priorităților. Evident că avem și măsuri de promovare prin evenimente, publicitate și târguri internaționale. Eu cred că dezvoltarea turismului balnear, cultural și a eco-turismului pot aduce României un plus la bugetul național”, a mai spus ea.

În perioada 2010-2012, pentru crearea și promovarea brandului turistic al României s-au cheltuit peste 56 de milioane de lei (13 milioane de euro), bani provenind din fonduri europene.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Fii atent la postura în care dormi: ce sunt ridurile de somn și cum să previi acest semn de îmbătrânire prematură
Digi24
Șeful diplomației maghiare lansează avertismente similare cu cele ale Kremlinului: liderii UE împing Europa spre un război cu Rusia
Cancan.ro
Cuplul finalului de an în România! Vedeta Antena 1 l-a cuplat, fără să-i pese că e ÎNSURAT
Prosport.ro
Mesajul transmis de Sorana Cîrstea după ce a mers cu fiul lui Ion Țiriac în cea mai scumpă stațiune din Elveția
Adevarul
Țările din Vest unde românii ezită să se întoarcă: „Cei mai mulți sunt nostalgici. Vorbesc numai despre pământul matern”
Mediafax
Remediul natural care ajută la scurtarea duratei răcelilor și gripei, potrivit experților de la Harvard
Click
Irinel Columbeanu s-a botezat, înainte de Sărbători. Fostul milionar și-a schimbat religia la 68 de ani: „E cea mai importantă decizie din viața lui”
Digi24
Rodica Stănoiu a fost deshumată. Trupul fostei ministru al Justiției urmează să fie dus la INML la cerea procurorilor
Cancan.ro
9 zile consecutive de ninsoare în România, potrivit meteorologilor Accuweather. Care sunt orașele vizate
Ce se întâmplă doctore
Gina Pistol a lăsat totul la vedere! Cât de bine arată la 45 de ani! Fanii au rămas uimiți
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Decembrie: Începe o nouă sesiune Rabla 2025. Câți bani primești pentru o mașină nouă
Descopera.ro
O planetă ciudată i-a lăsat fără cuvinte pe astronomi
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. – Iubi, tu mă mai iubesti? – Da, cum să nu, draga mea!
Descopera.ro
Han van Meegeren și operele lui Vermeer. Maestrul falsificator care i-a păcălit pe naziști