Prima pagină » Știri » Conferință despre viitorul publicității TV, organizată de Gândul, Mediafax, și Discovery Networks

Conferință despre viitorul publicității TV, organizată de Gândul, Mediafax, și Discovery Networks

Agenția de presă Mediafax, Gandul.info și Discovery Networks organizează joi, 4 decembrie, conferința "The Future of TV Advertising", la hotel Radisson, sala Atlas, începând cu ora 10.00.

Televiziunea și advertisingul merg mână în mână de peste 70 de ani. Primul spot tv a fost difuzat în data de 1 iulie 1941, în timpul unui meci de baseball la o televiziune locală din New York și a revoluționat industria advertisingului. A fost o reclamă de 9 secunde și a costat doar câțiva dolari.

De-a lungul timpului, atât agențiile de publicitate, cât și posturile de televiziune au ridicat standardele din ce în ce mai sus, încercând să creeze reclame cât mai relevante și mai atractive pentru public. De exemplu, astăzi reclamele TV pot fi la fel de antrenante precum conținutul TV în sine, în unele cazuri chiar mai mult.

Agenția de presă Mediafax, Gandul.info și Discovery Networks  a organizat joi, 4 decembrie, conferința „The Future of TV Advertising”, la hotel Radisson, sala Atlas, începând cu ora 10.00.

În cadrul conferinței specialiști în televiziune și în publicitate, consultanți și mari companii care investesc în publicitate, agenții de media buying și reprezentanți ai presei au discutat  despre viitorul publicității TV în lume și în România, pornind de la principalele concluzii ale celui mai recent studiu regional, realizat de Discovery Networks.

Vom putea alege singuri ce reclame să vedem și peste care să trecem dacă nu ne interesează? Vom putea avea publicitate targetată dacă vom da informații despre noi? Vom putea cumpăra direct de la TV printr-un buton de pe telecomandă?, sunt întrebări la care participanții au răspuns în timpul evenimentului.

La conferință vor fi prezenți cei mai importanți specialiști din domeniu, precum Dorota ZURKOWSKA-BYTNER – Vicepresident, Advertising Sales Development, Discovery Networks CEEMEA; Liviu BOIȚAN – Președintele Comitetului Tehnic în cadrul Asociației Române de Măsurare a Audiențelor și Strategic Planning Director, MediaCom; Radu FLORESCU – Președinte, Uniunea Agențiilor de Publicitate din România; Șerban ALEXANDRESCU – Managing Partner, Headvertising; Dana BULAT – Director General, United Media și Alexandra IAVORSCHI – Associate Managing Director, Starcom.

Conferința va fi moderată de Claudiu PÂNDARU, Director editorial Mediafax Group.

Temele principale abordate în cadrul evenimentului își propun să furnizeze o viziune de ansamblu asupra industriei publicității TV, investigând modul în care publicitarii se pot conecta cu consumatorii dincolo de metodele tradiționale și ce tehnici vor fi cele mai eficiente în viitor.

De asemenea, vor fi supuse dezbaterii teme precum eficiența reclamelor TV atât în rândul telespectatorilor din România, cât și în rândul celor din alte țări din regiunea Europa Centrală Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa, durata optimă a pauzelor publicitare, impactul pe care brandurile TV de încredere îl au asupra publicității, eficiența campaniilor integrate.

Mai multe detalii, agenda evenimentului „The Future of TV Advertising” și înscrierile pentru participare le puteți găsi pe website-ul: http://www.mediafaxtalks.ro/category/future-of-tv-advertising

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Zilele în care nu se fac nunți în 2026 și 2027. Calendar ortodox complet
Digi24
VIDEO De ce s-au bătut două femei la Timișoara: un influencer din campania lui Călin Georgescu, în mijlocul scandalului
Cancan.ro
EXCLUSIV | Imagini SFÂȘIETOARE la mormântul Ștefaniei Szabo, în prag de Crăciun. Omagiul care îți rupe sufletul
Prosport.ro
Loredana nu-și mai lasă soțul să muncească în Germania, deși e milionar, pentru că s-a plictisit de stilul de viață de acolo
Adevarul
Fără punte: premierul Bolojan elimină o zi liberă
Mediafax
Ce practici au românii de Ignat: Tradiții, credințe și obiceiuri păstrate din vechime
Click
Ce spun psihologii despre oamenii care păstrează pungile, borcanele goale, hârtia de ambalaj „pentru orice eventualitate”
Digi24
Consilierul de la Kremlin care a refuzat ordinul lui Putin și a încercat să oprească războiul din Ucraina. Era pregătit să fie împușcat
Cancan.ro
De ce ar fi murit mama Mihaelei Rădulescu, de fapt. Văduva lui Felix Baumgartner, primul mesaj oficial: 'Nu a fost bolnavă'
Ce se întâmplă doctore
Cum arată Narcisa Suciu la mai bine de 15 ani de când a plecat în Finlanda. De ce s-a reîntors în țară? E de nerecunoscut
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Mașini premium SH cu probleme. Expert: „Check engine aprins, beculețe care clipocesc...”
Descopera.ro
Prima întâlnire cu extratereștrii! Un astronom dezvăluie totul
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. – Ce te doare, Bulă? – Mă doare buzunarul, dom doctor …
Descopera.ro
De ce lipsesc culori din Soare? Nici măcar oamenii de știință nu au răspunsul complet!