Cotidianul ProSport reintră în portofoliul MediaPro
PubliMedia International, divizia de publishing a MediaPro, preia publicația ProSport de la Ringier România, conform acordului încheiat pe data de 20 noiembrie și aprobat de Consiliul Concurenței, informează un comunicat de presă.
Potrivit comunicatului, prețul vânzării nu va fi făcut public.
Tranzacția include transferul titlului, a tuturor mărcilor adiacente și a tuturor domeniilor online. Echipa editorială, precum și angajații care asigură coordonarea concursurilor specifice vor fi transferați către PubliMedia. Conform contractului de vânzare-cumpărare, termenii și condițiile stipulate în contractele de muncă ale personalului transferat nu vor fi modificate de către noul proprietar pentru o perioadă de cel puțin șase luni. Transferul în noul sediu se va efectua la mijlocul lunii ianuarie. Până atunci, toate activitățile de publishing legate de ProSport vor fi asigurate de către Ringier România, ca și până acum.
Conducerea echipei editoriale nu va fi transferată către PubliMedia. Dorin Chioțea (redactorul-șef) va continua să lucreze în cadrul Ringier România, iar atribuțiile de conducere editorială ale lui Cristian Țopescu încetează odată cu vânzarea titlului.
Noul redactor-șef al publicației va fi Dan Filoti, actualul redactor-șef adjunct. El își va prelua responsabilitățile în prima zi după transferul efectiv din luna ianuarie.
Cosmina Noaghea, director general Publimedia International, a declarat: "ProSport este brandul a cărui asociere cu MediaPro este firească. Pentru noi, această achiziție înseamnă readucerea brandului ProSport acolo unde îi este locul și un nou început. Inițial, va fi o investiție care merită și un pas înainte în termeni de cotă de piață. Pe termen mediu, va fi un business de succes".