„Vedem ce ne va reliefa această expertiză. Eu le-am spus celor de la CNAIR că vreau această expertiză să vină cel târziu în două săptămâni, pentru că expertiza va fi făcută punctual, la acea crăpătură care a apărut. Au fost două puncte la această autostradă: km 56 și km 76. Există metode de remediere. Vom face un zid de sprijin, un sistem de drenare al rampelor”, a declarat, miercuri, Răzvan Cuc, după audierea sa din Comisia Transporturilor din Camera Deputaților.
CNAIR va apela, cel mai probabil, la o terță firmă pentru a efectua reparațiile la Lotul 3 al autostrăzii Lugoj – Deva, după ce va fi efectuată o expertiză a problemelor care au apărut încă înainte de recepție, a declarat pentru Mediafax Alin Șerbănescu, purtător de cuvânt la CNAIR.
CNAIR a executat la finele săptămânii trecute garanția constructorului lotului 3 al autostrăzii, înainte de pronunțarea deciziei tribunalului prin care se suspenda executarea, spune Șerbănescu.
Porțiuni din autostradă s-au deteriorat în ultimele zile, în asfalt apărând fisuri.
Recent, ministrul Transporturilor Răzvan Cucu a anunțat că lotul 3 al autostrăzii Deva-Lugoj, în lungime de 21,1 kilometri, va fi deschis circulației la sfârșitul lunii septembrie.
La finele lunii august ministrul Cuc a decis rezilierea contractului cu constructorul spaniol, după identificarea a 60 de neconformități, printre care cedări de terasament sau fisuri longitudinale și transversale. Compania de Autostrăzi a emis o factură de penalități pentru neremedierea unor conformități în timpii în care trebuiau să remedieze și pentru întârzierile din contract, în valoare de 73 de milioane de lei, iar valoarea garanției de bună execuție a contractului este de 58 de milioane de lei.