Peste 170 de pasageri ai unei companii low cost au aterizat, în noaptea de miercuri spre joi, pe Aeroportul Otopeni după o călătorie cu peripeții. Cursa cu care trebuiau să ajungă în țară marți noaptea a fost anulată, după șapte ore de așteptare în aeroport. Călătorii au fost transportați la hotel. Miercuri după-amiază, au fost readuși în aeroport, deși nu se știa sigur dacă vor pleca. Au avut noroc și au decolat, după alte ore de întârziere.
Pasagerii povestesc că timp de șapte ore, compania aeriană nu le-a oferit nicio explicație. Așteptarea lungă i-a determinat pe unii să renunțe.
Cursa trebuia să plece din Malaga marți, la 19:40, anunță televiziunea publică. La inspecția aeronavei, echipa tehnică a găsit o zgârietură pe suprafața fuselajului. De aceea, aeronava a fost oprită la sol pentru reparații, au precizat reprezentanții Blue Air.
În tot acest timp, pasagerii au așteptat în aeroport. La ora 03:00 au fost anunțați că vor fi duți la hotel. Au stat acolo până miercuri la prânz, când au fost transferați din nou la aeroport. Cursa fusese reprogramată pentru ora 17:00.
Până să fie cazați la hotel, oamenii au încercat să facă haz de necazul în care se aflau.