Prima pagină » Știri » Cum a reacționat OPC Prahova, după ce o clientă a reclamat faptul că McDonald’s nu a aplicat scăderea TVA la produsele sale, ci dimpotrivă, le-a scumpit

Cum a reacționat OPC Prahova, după ce o clientă a reclamat faptul că McDonald’s nu a aplicat scăderea TVA la produsele sale, ci dimpotrivă, le-a scumpit

Cristina A., din Ploiești, a demonstrat, cu bonuri fiscale, că diminuarea TVA de la 24% la 9% începând cu 1 iunie nu a adus o ieftinire a produselor McDonald's, ci dimpotrivă, prețul lor a crescut. La rândul său, OPC Prahova susține că a făcut verificări la lanțul de restaurante, din care a rezultat faptul că acesta practică un TVA de 9%. Mai mult, OPC precizează că "politica de prețuri" practicată de McDonald's nu este de competența sa.

Reprezentanții lanțului de restaurante au susținut însă că oferta „a expirat” și au oferit un punct de vedere: „Așa cum este menționat și în articolul publicat de dumneavoastră „Cât costă meniurile McDonald”s după scăderea TVA-ului”, McDonald’s România a redus prețurile în medie cu 12% pentru principalele categorii de produse. Tot în articolul menționat se regăsesc, de altfel, exemple din aceste categorii de produse care au beneficiat de reducere.

McDonald”s activează pe piața serviciilor de alimentație publică, de aceea trebuie luat în considerare faptul că nivelul de reducere se poate modifica considerabil în funcție de modul în care se aplică măsura în întregul sistem de producție și aprovizionare. Mai precis, pe lângă costurile interne, care presupun pregătirea și servirea produselor noastre, există costuri externe, precum cele ale furnizorilor noștri de ingrediente sau legate de logistică.

Prin urmare, întreaga gamă de produse McDonald”s a trecut printr-o serie de reduceri de preț în concordanță cu modificarile din întregul sistem de producție și aprovizionare, inclusiv promoția la care se face referire în articol. În plus, ofertele McDonald”s România sunt și rămân cele mai avantajoase pentru clienții noștri. Misiunea pe care ne-am asumat-o întotdeauna este aceea de a pune clienții noștri pe primul plan, experiența unică a acestora aflându-se la baza a tot ceea ce facem.

Totodată, rămânem fideli procesului de consolidare și dezvoltare a business-ului nostru în România, așa cum am făcut-o și în ultimii 20 de ani de activitate, timp în care am investit peste 700 de milioane de lei. Așadar, vom continua să investim în formarea celor peste 4000 de angajați, în deschiderea de cafenele McCafé, precum și în remodelarea restaurantelor noastre.” Potrivit observatorulph.ro, conducerea OPC Prahova susține că nu poate verifica politica de prețuri a McDonald”s România.

Silviu Bănilă este editor la GÂNDUL.RO și are o vastă experiență, cu precădere în presa online. A absolvit Facultatea de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion în anul 2006. Între ... vezi toate articolele

Citește și