Engie pune la dispoziție varianta facturii electronice, pentru toți clienții săi. Astfel, plata se poate face rapid, fără mari bătăi de cap, prin intermediul internetului. Și Digi oferă aceleași servicii.
Poţi plăti prin numerar (fără a fi necesară prezentarea facturii de gaze naturale, utilizând doar codul de client de 12 cifre şi numărul facturii):
– la orice agenţie a băncilor BRD Groupe Société Générale, UniCredit Bank, CEC Bank, Garanti Bank, Alpha Bank şi Banca Centrală Cooperatistă CREDITCOOP;
– la terminalele QIWI, la benzinăriile OMW, la comercianţii parteneri Pay Point şi un-doi Centru de plăţi, la ATM-urile Garanti Bank.
Poţi plăti prin card bancar la ATM:
– cu aderare la sediul băncii: BCR;
– fără preaderare: BRD Groupe Société Générale, Banca Transilvania, UniCredit Bank, ING Bank, CEC Bank, Raiffeisen Bank, Garanti Bank şi Alpha Bank.
Poţi plăti prin debit direct la oricare din băncile noastre partenere (CEC Bank, BRD Groupe Société Générale, Raiffeise Bank, BCR, ING Bank, Banca Transilvania, UniCredit Bank, Garanti Bank şi Alpha Bank), prin semnarea în prealabil a unui mandat. Acest serviciu presupune încasarea automată şi fără nici un comision a contravalorii facturii de gaze naturale, direct din contul tău, la data scadentă;
Poţi plăti prin virament bancar: ordin de plată în conturile ENGIE.
Poţi plăti prin transfer bancar gestionat online la: CEC Bank, BRD Groupe Société Générale, Banca Transilvania, UniCredit Bank, BCR, ING Bank, Raiffeisen Bank, Garanti Bank şi Alpha Bank.
Poţi plăti online din contul tău ENGIE, prin aplicația mobilă engiemobile sau direct din pagina de plată online engie.ro/plateste-online/.
Dacă e-mailul pe care ai activat transmiterea facturii nu mai este valabil ne poţi anunţa pentru a-l actualiza completând aici codul de client, numărul de contract sau numărul instalaţiei, noua adresă de e-mail, iar în următorul ecran va fi selectată noua adresă de e-mail pentru locul de consum aferent numărului de contract completat.
De asemenea, ai posibilitatea de a actualiza adresa de e-mail prin următoarele modalităţi:
– Agenția online;
– aplicația mobilă engiemobile;
– formularul de contact online;
– numărul dedicat de Call Center;
– centrele de relaţii clienţi ENGIE.
Toţi clienţii ENGIE pot alege să primeasca factura prin e-mail.
Dezactivarea serviciului de transmitere prin e-mail a facturii poate fi realizat uşor completând aici codul de client, numărul de contract sau numărul instalaţiei, e-mailul pe care primeşti în prezent factura prin e-mail, iar în următorul ecran poţi să debifezi că doreşti să primeşti factura prin curier.
De asemenea, ai posibilitatea de a dezactiva factura prin e-mail prin următoarele modalităţi:
– Agenția online;
– aplicația mobilă engiemobile;
– formularul de contact online;
– numărul dedicat de Call Center: 021 9366, disponibil de luni până vineri în intervalul orar 08:30 – 19:00;
– centrele de relaţii clienţi ENGIE.
Cel mai simplu mod pentru a activa factura prin e-mail este bineînţeles online! Click aici şi completează codul de client, numărul de contract sau numărul instalaţiei, e-mailul pe care doreşti să primeşti factura şi, opţional, numărul de telefon. Mai rămâne doar să bifezi în următorul ecran că doreşti să primeşti factura prin e-mail şi gata, ai fost înregistrat!
De asemenea, ai posibilitatea de a activa factura prin e-mail prin următoarele modalităţi:
– Agenția online;
– aplicația mobilă engiemobile;
– formularul de contact online;
– numărul dedicat de Call Center: 021 9366, disponibil de luni până vineri în intervalul orar 08:30 – 19:00;
– centrele de relaţii clienţi ENGIE.
Poţi activa gratuit acest serviciu, iar începând cu următoarea factură o vei primi în format electronic imediat ce aceasta a fost emisă. Astfel, poţi vizualiza oricând factura de pe orice dispozitiv cu conexiune internet şi o poţi plăti fie online, fie la unul din cei 14.000 de parteneri de plată pe care îi găseşti oriunde în drumul tău. În plus, ne ajuţi să reducem cantităţile de hârtie consumată.
Alege serviciile online ENGIE şi astfel ai mai mult timp pentru tine şi familia ta
Dacă nu ai primit factura și vrei să știi cât trebuie să plătești:
– poți oricând să accesezi Agenția online sau să descarci aplicația engiemobile engiemobile – app-ul inteligent de la ENGIE unde poți găsi toate facturile tale, dar și informații referitoare la totalul de plată;
– poti să suni la Call Center-ul nostru dedicat: 021 9366, disponibil de luni până vineri în intervalul orar 08:30 – 19:00.