La Orange, factura electronică se activează foarte simplu, pentru a evita drumurile în plus, într-o perioadă în care oricum magazinele fizice nu sunt disponbile.
Dacă vrei să primești factura Orange în format electronic, urmează pașii de mai jos:
Accesează contul tău My Orange, secțiunea Consum și facturi – Facturi. În secțiunea Setări factură, apasă butonul ”Mai mult” și apoi selectează opțiunea ”factura doar în format electronic și email” și apasă butonul ”confirmă”
De asemenea, ai posibilitatea de a alege un număr de telefon la care vei primi o notificare prin SMS la emiterea facturii și poți seta adresele de email la care vrei să îți fie trimisă factura.
Avantajele facturilor și plăților electronice
În My Orange, ai 50 de puncte Thank You la plata facturii.
Ce informații conține factura mea de servicii
Factura ta Orange conține mai multe secțiuni:
– secțiunea unde poți vedea datele facturii (numărul şi referința acesteia, data emiterii, codul de abonat şi data ultimei zile în care poţi efectua plata)
– secțiunea abonamente, unde poți vedea numele abonamentului, valoarea abonamentului şi perioada de facturare
– secțiunea costuri suplimentare, unde poți vedea costul pentru fiecare serviciu tarifat în parte
– secțiunea reduceri, unde poţi vedea valoarea tuturor reducerilor de care beneficiezi şi perioada de valabilitate a acestora
– de asemenea, factura ta Orange poate conține detalii de convorbiri, dacă ai activat factura detaliată.
Pe verso, sunt trecute modalitațile de plată şi băncile la care se poate achita factura şi codurile IBAN ale acestora.
Cum descarc factura mea Orange
Poți să descarci factura ta Orange din contul tău My Orange, secțiunea ”consum și facturi” – ”facturi”
În dreptul fiecărei facturi pentru fiecare număr de telefon, poți alege următoarele variante:
– ”descarcă factura” dacă vrei să să descarci factura fără detalii de convorbiri
– ”descarcă detalii factură” dacă vrei să descarci factura cu detaliile de convorbiri
– ”trimite pe email” dacă vrei să primești factura fără detalii la o adresă de email
Cum aflu care este codul meu de abonat
Fie prin apel gratuit la *100# -Self Service, ramura Cronos, factura și plăți
Prin apel la 300, Serviciul Clienți, unde, după selectarea limbii de comunicare, trebuie să alegi ramura Cronos, facturi, plăți și reîncărcare PrePay. La finalul apelului, vei primi și un mesaj scris cu informația pe care ai solicitat-o
Sau de pe factura ta de servicii Orange, din colțul din stânga sus, la secțiunea despre datele facturii
Cum pot să primesc notificare că mi s-a emis factura
Poți primi notificare de fiecare dată când se emite o factură, prin SMS sau prin email astfel:
– Intră în contul My Orange, secțiunea consum și facturi – Facturi
– Din secțiunea Setări facturi, alege notificare prin SMS sau notificare prin email