Cuplul din imagine și-a lăsat mașina în parcarea cu plată a aeroportului. Ireal cum și-au găsit mașina și câți bani au plătit, după doar 2 zile

Publicat: 28 12. 2022, 14:47
Actualizat: 28 12. 2022, 14:57
Cuplul din imagine și-a lăsat mașina în parcarea cu plată a aeroportului. Ireal cum și-au găsit mașina și câși bani au plătit, după doar 2 zile / Sursa foto: Facebook

Un cuplu a avut parte de șocul vieții lor când s-au întors dintr-o vacanță și au descoperit că mașina lor a fost grav avariată, deși au lăsat autoturismul în parcarea unui aeroport și au plătit și 55 de lire sterline, pentru două zile.

Sam Watkins și Chiara Ferri au plătit 55 de lire sterline pentru a-și parca mașina la Maple Parking, lângă aeroportul Luton, înainte de a pleca într-un city break.

Când s-au întors, au descoperit că partea din față a mașinii lor fusese avariată și unul dintre faruri fusese spart.

Sam afirmă că reprezentanții parcării au încercat inițial să evite să îi despăgubească și a fost silit ca, împreună cu iubita lui, să ia mașina în starea în care era și să plece.

De altfel, reprezentanții parcării spun că daunele mașinii au fost pur cosmetice și că vehiculul poate fi condus în siguranță, notează The Sun.

Vă recomandăm să citiți și: FOTO – Cu cât vinde un român o mașină ARO recondiționată. „Cu acești bani poți achiziționa mașini mult mai performante. Nici un colecționar nu ar plăti atât”

Cuplul din imagine și-a lăsat mașina în parcarea cu plată a aeroportului. Ireal cum și-au găsit mașina și câși bani au plătit, după doar 2 zile / Sursa foto: Facebook

„Am fost confuzi până când am primit un telefon în care ni s-a spus că a avut loc un accident”

Sam și Chiara, ambii în vârstă de 30 de ani, și-au lăsat mașina Volkswagen Polo în parcare pe 15 octombrie a acestui an înainte de a pleca într-o escapadă. Două zile mai târziu s-au întors și au constatat că mașina lor fusese lovită.

Atunci Sam a primit un telefon de la firma care asigură paza parcării, aflând că un alt șofer a intrat în mașina lor în timp își muta autoturismul.

Sam a spus: „Când ne-am întors era foarte târziu și speram să luăm mașina și să mergem acasă. Dar nu a fost atât de simplu, iar când am venit la punctul de întâlnire nu era nimeni să ne întâmpine. Am fost confuzi până când am primit un telefon în care ni s-a spus că a avut loc un accident în care a fost implicată mașina noastră și un alt vehicul.”

Între timp, firma i-a despăgubit și cei doi britanici și-au putut repara mașina.

„Sunt uşurat acum că în sfârşit au recunoscut greşeala lor şi au acoperit costul daunelor. Dar nu ar fi trebuit să dureze atât de mult și cu siguranță nu voi mai folosi serviciile lor”, a spus Sam.