Dacia a avut în primul semestru din 2017 cele mai mari încasări din istorie. Nu doar în România au fost consemnate evoluții, ci și în toate regiunile în care grupul este prezent, se arată în comunicatul de presă transmis de Grupul Renault, astfel că în Orientul Mijlociu s-au cumpărat cu 19,3% mai multe mașini produse de companie, în vreme ce în zona Asia-Pacific au crescut vânzările și cu 50,5%.
Tot în primul semestrul din 2017 oamenii au cumpărat și mai multe vehicule utilitare produse de Renault (inclusiv Lada), creșterea per total fiind de 10,4%. Grupul a ajuns, astfel, la o cotă de piață de 4,1% în acest domeniu și la un record de vânzări semestriale și la acest capitol, inclusiv cu mărcile Renault și Dacia, cu 1.879.119, 1.342.968 și respectiv 333.050 de vehicule vândute. Vânzările Renault Samsung Motors au crescut cu 12,5 %, iar cele ale Lada cu 12,2 %.
„Am atins un nou record prin cele 1,88 milioane de vehicule vândute într-un semestru. Volumele de vânzări și cotele de piață au crescut în cazul tuturor mărcilor noastre și în toate regiunile. Strategia noastră de reînnoire a gamei și de extindere geografică continuă să dea roade”, a transmis Thierry Koskas, membru al Comitetului Executiv, vice-președinte pentru vânzări și marketing al Grupului Renault.
În Europa, înmatriculările Grupului au înregistrat o creștere de 5,6 %, în condițiile în care piața a cunsocut o dinamică pozitivă de 4,4 %, ceea ce înseamnă 1 025 300 de vehicule înmatriculate în primul semestru. Cota de piață a Grupului în Europa ajunge la 10,8 %, în creștere cu 0,1 puncte. Marca Renault a înregistrat și ea o creștere de 4,3 %, iar cota sa de piață se ridică la 8,2 %.
Pe segmentul vehicule electrice, Renault ocupă 26,8 % și volumul vânzărilor a crescut cu 34 %, datorită modelului ZOE, cea mai vândută mașină electrică în Europa, care înregistrează o dinamică de 44%, mai transmite grupul.