Prima pagină » Știri » Dacia Spring, condusă de un șofer pe Transfăgărășan: „Nu m-a luat vântul pe sus și nici n-am încurcat traficul”

Dacia Spring, condusă de un șofer pe Transfăgărășan: „Nu m-a luat vântul pe sus și nici n-am încurcat traficul”

Dacia Spring, condusă de un șofer pe Transfăgărășan:

Numărul românilor dispuși să își achiziționeze mașini electrice este în creștere, în contextul prețului mare al gazului sau benzinei. Unii se mai gândesc la afacerea asta, iar alții deja se plimbă cu noua mașină electrică. Iată părerea unui șofer care a condus pe traseul Sibiu-Bâlea Lac, cu o mașină marca Dacia Spring. 

Tot mai mulți șoferi se plâng de unele probleme, în timp ce alții se declară foarte mulțumiți de raportul calitate-preț.

Așadar, printre cei care și-au exprimat părerea despre automobilul electric de la Dacia este și un român care a testat mașina chiar pe traseul Sibiu-Bâlea Lac.

Iată de ce a decis să cumpere o mașină Dacia Spring.

„Am hotărât să îmi cumpăr o mașină marca Dacia Spring din mai multe motive. Primul motiv ar fi că mi-am dorit de mult o mașină full electrică, iar Dacia a fost cea mai accesibilă ca preț, ea fiind a treia mașină a familiei. Am vrut să mă deplasez mai ieftin, prețurile la carburant m-au speriat și eu sunt nevoit să parcurg mai mulți km în ultima perioadă.”, a scris șoferul pe internet.

„Un alt motiv a fost dorința de a instala un sistem fotovoltaic pe casă, combinat cu o mașină electrică, pentru a avea flexibilitatea de a fi independent de rețeaua națională electrică și de stațiile de benzinărie”, a scris acesta pe electromobilitate.com.

Șoferul a scris cam tot ce ai vrea să afli, desigur, în calitate de doritor al unei mașini de genul acesta. Acesta pare încântat de facilitățile pe care o mașină electrică ți le poate aduce.

„Primul test pe care l-am făcut cu Dacia Spring a fost acela de a urca din Sibiu până la Bâlea Lac. Am vrut sa mă conving că face față celebrului Transfăgărășan. Știu, nu am fost primul, dar am vrut să mă conving că mașina poate urca. Am încărcat peste noapte la priza din curte de 220, 16A până la 100% și am pornit în jur de ora 13:00 din Sibiu.”, a mai scris șoferul entuziasmat.

Românul a detaliat în amănunt traseul

„În mașină am fost două persoane. A trebuit să fac un ocol până la Tălmaciu, unde am staționat 10 minute cu AC-ul pornit. După aceea, am mai fost nevoit să opresc 20 de minute la Avrig, tot cu AC-ul pornit, pentru pasagerul din dreapta, bineînțeles. De la Avrig am plecat direct spre Transfăgărășan. Contrar opiniilor provenite din „folclor”, nu m-a luat vântul pe sus, mașina cântărind 1.200 kg, și nici nu am încurcat traficul, deoarece drumul a fost foarte aglomerat, chiar dacă a fost joi și am mers în coloană.”, a continuat românul.

Sursă Foto – Electromobilitate.com

Șoferul român a explicat faptul că a ajuns la Bâlea Cascadă cu 60% baterie, unde a oprit AC-ul deoarece termometrul afișa 20 grade Celsius și nu a avut nevoie de el, potrivit Electromobilitate.com.

„La Bâlea Lac am ajuns cu 47% din baterie, după ce am stat în coloană 40 de minute, parcurgând doar 500 de metri. Am fost întrebat de către un alt turist care este nivelul bateriei la Bâlea Lac. Multă lume s-a uitat înspre noi cu surprindere, fiindcă, probabil, nu credeau că Dacia Spring poate să ajungă acolo. Cel mai interesant este faptul că la coborâre am regenerat atâta curent, încât mi-a ajuns până în localitatea Bradu. Acasă am ajuns cu 39% baterie după ce parcursesem o distanță de 161.1 km cu un consum de 10.1 kWh/100km, la o viteză medie de 44.2 km/h.”, a scris în închieiere bărbatul.

Sursă Foto – Electromobilitate.com

Amyra Garey a absolvit Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, Universitatea București, secția Filologie, limbile - ucraineană-rusă. Pasionată de poezie și scriere, a câștigat concursuri ... vezi toate articolele

Citește și