Primarul Marian Dragomir a povestit că a decis să sune la call-center-ul societății de furnizare a energiei electrice după ce mai mulți brăileni au sunat la Primărie pentru a reclama o avarie care afecta mai multe zone din oraș.
„Au fost două situații, am sunat de două ori. Prima dată mi-a răspuns o doamnă care atunci când i-am spus cine sunt, a devenit recalcitrantă. Nu a folosit cuvinte triviale, dar a deranjat-o faptul că i-am explicat (…) să intervină la avarii. A doua operatoare mi-a spus că-și va informa superiorii. În orașul Brăila corpurile de iluminat sunt toate în sistem led și aparțin Primăriei. Când se arde un bec intervine firma care a câștigat licitația cu Primăria. Rețeaua aparține societății care furnizează electricitate. Când pe o stradă, într-un cartier, nu funcționează iluminatul, trebuie să intervină”, a povestit pentru Mediafax, primarul Dragomir.
Reacția operatoarelor de la compania de electricitate l-a luat prin surprindere pe primar și imediat l-a sunat pe șeful societății, pentru a-i aduce aminte că în cazul avariilor care afectează străzi și cartiere întregi trebuie să intervină echipele companiei de electricitate.
„Nu mi-a venit să cred. Am avut o discuție cu domnul director care mi-a spus că le va transmite dânsul în scris acest lucru (…) Este un lucru absolut strigător la cer ceea ce se întâmplă, pentru că nu este treaba Primăriei. Iluminatul stradal și întreținerea rețelelor sunt în sarcina exclusivă (n.r. a companiei)”, a spus primarul Marian Dragomir.
Edilul a mai spus că va face o adresă scrisă către conducerea companiei de electricitate în care va solicita ca operatorii să nu-i mai mintă pe cetățenii care reclamă avarii la rețelele urbane.