DECIZIE. Cel mai mare site de vânzări auto din România a prelungit valabilitatea anunțurilor pentru a menține volumul. Numărul de anunțuri noi a scăzut cu 50%

Publicat: 15 04. 2020, 06:57
Valabilitatea anunțurilor pe Autovit.ro, prelungită

Autovit.ro a decis să prelungească valabilitatea anunțurilor pentru a menține volumul de anunțuri active la nivel ul de dinainte de perioada crizei generate de pandemia de coronavirus. Anunțurile nou adăugate pe site au înregistrat o scădere de peste 50%.

Perioada publicării anunțurilor pe Autovit.ro a fost dublată, scrie wall-street.ro. Anunțurile existente au primit încă 30 de zile de valabilitate, fără alte costuri.

„Am decis prelungirea duratei tuturor anunțurilor publicate pe site, atât a celor existente, cât și a celor nou adăugate pentru a mentine volumul de anunțuri active pe site la nivelul de dinainte de perioada situației de criză. În plus, am acordat extinderi și la perioada de plată a facturilor pentru toți dealerii auto din platformă. Anunțurile nou adăugate pe site au înregistrat o scădere de peste 50%”, anunță Autovit.ro.

Prezentarea video a mașinii elimină drumurile făcute de posibilul cumpărător la vânzător.

„Ne dorim ca această platformă să poată fi folosită de vânzătorii și cumpărătorii noștri chiar dacă stau acasă. Am vrut să creăm un spațiu virtual care să ofere cât mai multe informații despre o mașină fără să fie nevoie de deplasări și întâlniri între părți, astfel aducând cât mai aproape de vânzător și cumpărător încheierea unei tranzacții auto, în această perioadă. Serviciul de postare video este disponibil pe site de mai mult timp, dar l-am readus în atenție ca răspuns la nevoile clienților din această perioadă. Am considerat că acest tip de prezentare video poate fi mai utilă pentru vânzătorii și cumpărătorii de pe platforma noastră, în condițiile în care se recomandă reducerea interacțiunilor umane în aceste vremuri. Astfel, am adus prezentarea video a mașinii pe prima pagină a galeriei de imagini”, precizează Autovit.ro. Modelul este împrumutat de la producătorul auto spaniol Seat, care a apelat la prezentarea „virtuală” a noilor modele din showroom-uri către clienți, pentru a respecta distanțarea socială în perioada pandemiei de coronavirus.