Prima pagină » Știri » Deputații vor SERVICII de ZBOR pentru curse interne, în valoare de PATRU milioane lei

Deputații vor SERVICII de ZBOR pentru curse interne, în valoare de PATRU milioane lei

Deputații vor SERVICII de ZBOR pentru curse interne, în valoare de PATRU milioane lei
Camera Deputaților a publicat, săptămâna aceasta, un anunț pe SEAP-SICAP în vederea achiziționării unor servicii de transport aerian pentru cursele interne ale deputaților, valoarea estimată fiind între 2 milioane și jumătate și 4 milioane de lei fără TVA.

Conform caietului de sarcini, Camera Deputaților vrea servicii de transport aerian pentru deputați, curse regulate pe toate rutele naționale interne, operabile de către companii aeriene la acest moment, defalcate pe 12 loturi, pentru perioada mai-decembrie 2019.

Cursele interne implică zboruri tur-retur pentru deputați, din București către orașele mari ale țării, cum ar Bacău, Baia Mare, Cluj-Napoca, Târgu Mureș, Timișoara, Sibiu, Satu Mare, Arad, Suceava, Constanța, Oradea.

Valoarea estimată a achiției este între 2.583.650 lei și 3.875.475 lei fără TVA, suma conținând și valoarea posibilelor suplimentări până la finele lunii aprilie a anului 2020.

 

„Autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a încheia un singur contract pentru 2 sau mai multe (maxim 12) loturi, în situația în care un operator economic va fi declarat câștigător pe 2 sau mai multe dintre loturi”, prevede caietul de sarcini al anunțului publicat pe site-ul SEAP-SICAP.

De asemenea, contractul licitație va fi încheiat în lei, iar plata va fi efectuată în cel târziu 30 de zile calendaristice de la data primirii ultimului document pe baza căruia a fost făcut plata, în contul furnizorului deschis la trezorerie, potrivit sursei citate. Dacă oferta este depusă de o asociere formată din doi sau mai mulți operatori economici, garanția de participare sau de buna execuție va fi constituită în numele asocierii.

 

Modalitatea de atribuire este prin licitația deschisă și nu este acceptată facturarea electronică.

Desemnarea ofertei câștigătoare va fi făcută pe criteriul cel mai bun raport calitate-preț, în baza hotărârii de Guvern nr. 395/2016 care reglementează atribuirea contractului de achiziție publică. Conform actului normativ menționat, în cazul în care două sau mai multe oferte se clasează pe primul loc, cu punctaj egal, atunci departajarea va fi făcută având în vedere scorul obținut la factorii de evaluare.

Dacă și după acest lucru se menține egalitatea între oferte, atunci „autoritatea contractată autoritatea contractantă are dreptul să solicite noi propuneri financiare, și oferta câștigătoare va fi desemnată cea cu propunerea financiară cea mai mică”, potrivit sursei citate.

Citește și