Detalii neștiute despre tragedia de pe DN1: șoferul sinucigaș gonea cu farurile stinse și a intrat pe contrasens la 30 de metri în fața celeilalte mașini
Astfel, surse din anchetă spun că George Dumitru era lucid în momentul producerii accidentului și circula cu farurile stinse, pe o porțiune de drum neiluminată. În aceste condiții, șoferul mașinii care circula regulamentar nu a avut nicio șansă să evite impactul.
”Din ce am văzut la mașină, roțile (n.r. mașinii victimelor) erau drepte în momentul impactului. Dacă ești șofer, și în jumătate de secundă miști un pic de volan, să rămână roțile virate. E imposibil să nu îl fi văzut dacă era cu farurile aprinse”, a declarat fiul șoferului mașinii care circula regulamentar.
”Intrarea pe contrasens s-a făcut cu 30-50 de metri înainte de impact, deci clar nu exista nicio șansă de evitare. Dacă se intra din greșeală, cu jumătate de mașină, trebuia doar puțin evitat. Dar se vede clar că cele două mașini au intrat bot în bot”, a declarat pilotul de curse Alexandru Krepelka.
De altfel, o altă dovadă a amplorii impactului este faptul că trupurile celor șase au fost atât de zdrobite, încât cei care s-au ocupat de ”reconstrucția” lor au muncit chiar și 12 ore. Experții care au examinat cadavrul lui George Dumitru spun că acesta arăta mai rău ca după un accident feroviar, părând că a suferit o ”implozie”, anunță televiziunile de știri.