Directorul care a vorbit despre ilegalitățile din CNADNR a primit INTERZIS să mai intre în companie

Directorul care a vorbit despre ilegalitățile din CNADNR a primit INTERZIS să mai intre în companie
Publicat: 09/10/2015, 19:06

„Având în vedere faptul că în cursul zilei de astăzi, 9 octombrie, juristul Alin Goga a transmis mai multe amenințări la adresa unor salariați ai Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR), atât verbal, cât și prin interpuși sau SMS, aducem la cunoștință opiniei publice că astfel de acțiuni contravin codului de comportament etic prevăzut de legislația în vigoare, preluat de CNADNR obligatoriu pentru toți salariații companiei”, se arată într-o informare de presă transmisă de CNADNR.

De asemenea, Goga a afirmat că are cunoștință despre concluziile și constatările reprezentanților Corpului de Control, cu toate că acest control nu a fost încă finalizat și nu a fost întocmit un raport final, mai spune compania.

„Toate aceste acțiuni ale domnului Alin Goga au determinat restricționarea accesului acestuia în incinta companiei. Menționăm că toate aceste acțiuni, declarații și participări la emisiuni TV nu vor schimba cursul cercetărilor penale efectuate de către organele abilitate, cercetări în care domnul Alin Goga încearcă să-și schimbe calitatea”, mai menționează reprezentanții CNADNR.

Aceștia au precizat, pentru MEDIAFAX, că directorul suspendat nu mai are acces în sediul central din București al companiei.

Alin Goga a fost suspendat de CNADNR ca urmare a unei apariții într-o emisiune TV în care a reclamat neregulile din instituție. CNADNR și-a motivat sancțiunea prin faptul că Goga „a furnizat informații în legătură cu activitatea companiei fără a fi împuternicit sau fără a avea mandat de la conducerea CNADNR”.

Acesta a afirmat, la sfârșitul lunii iulie, la Realitatea TV, că tronsonul de autostradă Sibiu-Orăștie ar trebui închis întrucât circulația se desfășoară în condiții nesigure, iar singura soluție rămâne reconstruirea sa.

„Vă spun că suntem ca la «Meșterul Manole»: ce am construit și am plătit: 150 de milioane de euro trebuie să scoatem tot afară și – am vorbit asta cu profesori universitari, cu absolut toată lumea – în condițiile în care am știut că recepționăm un lucru defect. A fost o pasivitate. Acum o lună de zile am fost la o altă emisiune și după patru zile am fost chemat la DNA. Sper ca mâine DNA-ul să fie la CNADNR. Nu poate să rămână așa. Paroxismul la care s-a ajuns în CNADNR e departe de orice închipuire. 14 miliarde de euro am primit din 2007 până în prezent. Sunt bani care s-au dus și pe întreținere, pe investiții, reabilitari și avem o rețea care e jalnică pentru că totul pornește din interior: 6.000 de oameni și 10 la sută sunt ingineri de drumuri și poduri. Acolo doar 10 la sută sunt ingineri de drumuri, într-o companie eminamente tehnică. Sunt regionale care au patru ingineri de drumuri. În condițiile în care am angajat toate specializările exotice, găsiți papagali de toate culorile. Fiecare director și-a angajat toate rudele. Nu este de astăzi, se perpetuează”, a spus atunci Goga.

Suspendat de CNADNR după ce a vorbit despre ilegalitățile din companie, el a declarat ulterior într-un interviu acordat Gândul că unii directori din Compania de Drumuri și Autostrăzi au case mai mari decât palatul Versailles, deși au lucrat toată viața la stat, și au semnat contracte a căror valoare a crescut de zece ori, bazate pe „caiete de sarcini mănușă, pentru anumite firme”.

„Dacă se ia șpagă în CNADNR? Sunt directori care au case mai mari decât Versailles-ul și au lucrat toată viața lor la stat. Mai e o problemă, au gestionat contracte care și-au mărit valoarea de la un milion de euro la 10 milioane de euro, au contracte pe niște caiete de sarcini doar la anumite firme, adică erau făcute caiete de sarcini mănușă, pentru anumite firme”, a spus el.

Ministrul Transporturilor, Iulian Matache, a cerut la mijlocul lunii august Corpului de Control al instituției să facă un control la Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR), în urma relatărilor din presă ale lui Goga.

Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase
„Greșeala incredibilă” pe care a făcut-o echipajul superiahtului lui Mike Lynch. „A fost o serie...
ŞOC! Fiica lui Năstase: 'Am fost preşul lui dintotdeauna, încă de când a vărsat vin...
Fostul vicepreședinte al Parlamentului Republicii Moldova i-a cerut lui Ion Țiriac să îi premieze și...
Avertismentul pensionarilor nemulțumiți de noile decizii: „Ne-au amăgit. Or să primească la vot ce merită”...
Roxana Dobre a tăcut cât a tăcut, dar nu a mai suportat și a spus...
FOTO Povestea lui Oleksandr Budko, soldatul căruia i-au fost amputate picioarele, dar care a devenit...
Acestor pensionari români li se va mări pensia cu 1.000 de lei, după recalcularea de...
Recunoști fetița din imagine? Acum are 39 ani și este adorată de sute de mii...
Afacerea deschisă de Vlad în Capitală: a început cu un spaţiu mic, iar după 6...
Descoperire șocantă la autopsia lui Filip, băiețelul mort la bazin
Tu ai văzut-o? Melania a dispărut misterios în timpul unei vacanțe în Turcia. Ce spune...
Pictorial de senzaţie cu cei mai obraznici 'iepuraşi' din România. Andreea Bălan, Anda Adam, Lavinia...
Ce reprezintă litera B la o mașină cu transmisie automată. Explicația fiecărui mod
Taxiurile fără şofer le iau pâinea de la gură taxiurilor clasice: apelare facilă şi preţuri...
Cel mai RAPID ÎNCĂRCĂTOR din lume! Încarcă ORICE TELEFON în mai puțin de...
Șoferii vor conduce însoțiți, deși au obținut permis auto. Se schimbă Codul Rutier în România
Secretele averii lui Alexandru Arșinel. Cum au fost împărțiți banii
VIDEO | Momentul frapant când o femeie sare gardul la zoo ca să mângâie un...
"Ultima misiune pentru Roberta". Ea este polițista de 21 de ani, ucisă de remorca unui...
Anamaria Prodan, depre cât de mult îi seamănă copiii. Ce anume îi spunea mama ei...
Ghinion după ghinion pentru Lino Golden! Artistul, implicat într-un nou accident: ”Cum am început eu...
BANCUL ZILEI. Bulă merge la o tipă acasă. Dormitorul era plin de jucării de pluș....
Energia din Marea Britanie, scumpită de fenomenele meteorologice și de conflictele internaționale