Prima pagină » Știri » Directorul care a vorbit despre ilegalitățile din CNADNR a primit INTERZIS să mai intre în companie

Directorul care a vorbit despre ilegalitățile din CNADNR a primit INTERZIS să mai intre în companie

Directorul care a vorbit despre ilegalitățile din CNADNR a primit INTERZIS să mai intre în companie
CNADNR i-a interzis accesul în sediul central directorului adjunct de investiții la regionala Craiova Alin Goga, în prezent suspendat după ce a vorbit despre ilegalitățile din companie, conducerea companiei motivându-și măsura anunțată vineri prin faptul că Goga ar fi amenințat mai mulți angajați.

„Având în vedere faptul că în cursul zilei de astăzi, 9 octombrie, juristul Alin Goga a transmis mai multe amenințări la adresa unor salariați ai Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR), atât verbal, cât și prin interpuși sau SMS, aducem la cunoștință opiniei publice că astfel de acțiuni contravin codului de comportament etic prevăzut de legislația în vigoare, preluat de CNADNR obligatoriu pentru toți salariații companiei”, se arată într-o informare de presă transmisă de CNADNR.

De asemenea, Goga a afirmat că are cunoștință despre concluziile și constatările reprezentanților Corpului de Control, cu toate că acest control nu a fost încă finalizat și nu a fost întocmit un raport final, mai spune compania.

„Toate aceste acțiuni ale domnului Alin Goga au determinat restricționarea accesului acestuia în incinta companiei. Menționăm că toate aceste acțiuni, declarații și participări la emisiuni TV nu vor schimba cursul cercetărilor penale efectuate de către organele abilitate, cercetări în care domnul Alin Goga încearcă să-și schimbe calitatea”, mai menționează reprezentanții CNADNR.

Aceștia au precizat, pentru MEDIAFAX, că directorul suspendat nu mai are acces în sediul central din București al companiei.

Alin Goga a fost suspendat de CNADNR ca urmare a unei apariții într-o emisiune TV în care a reclamat neregulile din instituție. CNADNR și-a motivat sancțiunea prin faptul că Goga „a furnizat informații în legătură cu activitatea companiei fără a fi împuternicit sau fără a avea mandat de la conducerea CNADNR”.

Acesta a afirmat, la sfârșitul lunii iulie, la Realitatea TV, că tronsonul de autostradă Sibiu-Orăștie ar trebui închis întrucât circulația se desfășoară în condiții nesigure, iar singura soluție rămâne reconstruirea sa.

„Vă spun că suntem ca la «Meșterul Manole»: ce am construit și am plătit: 150 de milioane de euro trebuie să scoatem tot afară și – am vorbit asta cu profesori universitari, cu absolut toată lumea – în condițiile în care am știut că recepționăm un lucru defect. A fost o pasivitate. Acum o lună de zile am fost la o altă emisiune și după patru zile am fost chemat la DNA. Sper ca mâine DNA-ul să fie la CNADNR. Nu poate să rămână așa. Paroxismul la care s-a ajuns în CNADNR e departe de orice închipuire. 14 miliarde de euro am primit din 2007 până în prezent. Sunt bani care s-au dus și pe întreținere, pe investiții, reabilitari și avem o rețea care e jalnică pentru că totul pornește din interior: 6.000 de oameni și 10 la sută sunt ingineri de drumuri și poduri. Acolo doar 10 la sută sunt ingineri de drumuri, într-o companie eminamente tehnică. Sunt regionale care au patru ingineri de drumuri. În condițiile în care am angajat toate specializările exotice, găsiți papagali de toate culorile. Fiecare director și-a angajat toate rudele. Nu este de astăzi, se perpetuează”, a spus atunci Goga.

Suspendat de CNADNR după ce a vorbit despre ilegalitățile din companie, el a declarat ulterior într-un interviu acordat Gândul că unii directori din Compania de Drumuri și Autostrăzi au case mai mari decât palatul Versailles, deși au lucrat toată viața la stat, și au semnat contracte a căror valoare a crescut de zece ori, bazate pe „caiete de sarcini mănușă, pentru anumite firme”.

„Dacă se ia șpagă în CNADNR? Sunt directori care au case mai mari decât Versailles-ul și au lucrat toată viața lor la stat. Mai e o problemă, au gestionat contracte care și-au mărit valoarea de la un milion de euro la 10 milioane de euro, au contracte pe niște caiete de sarcini doar la anumite firme, adică erau făcute caiete de sarcini mănușă, pentru anumite firme”, a spus el.

Ministrul Transporturilor, Iulian Matache, a cerut la mijlocul lunii august Corpului de Control al instituției să facă un control la Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR), în urma relatărilor din presă ale lui Goga.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Solstițiul de iarnă 2025. Ce se întâmplă în cea mai scurtă zi a anului
Digi24
„Macron l-a trădat pe Merz și știe că va trebui să plătească”. Cum s-au inversat rolurile Franței și Germaniei în Uniunea Europeană
Cancan.ro
Marele absent de la înmormântare! Puțini se așteptau ca el să lipsească. În cea mai grea zi din viața ei, Mihaela Rădulescu a mai primit o lovitură dură de la viață
Prosport.ro
Mădălina Ghenea, apariție de neratat. Imaginile care le-au tăiat respirația italienilor
Adevarul
Imagini virale dintr-un avion aproape gol. Doar șapte români au zburat spre Londra
Mediafax
Romanul din 1987 care a devenit bestseller peste noapte. A stârnit o adevărată revoltă!
Click
Ce spun psihologii despre oamenii care păstrează pungile, borcanele goale, hârtia de ambalaj „pentru orice eventualitate”
Cancan.ro
Pe ce dată trebuie să plătești factura la Digi RCS-RDS, pentru a primit 10% înapoi. Este valabil pentru toți abonații din România
Ce se întâmplă doctore
Cum arată Narcisa Suciu la mai bine de 15 ani de când a plecat în Finlanda. De ce s-a reîntors în țară? E de nerecunoscut
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Mașini premium SH cu probleme. Expert: „Check engine aprins, beculețe care clipocesc...”
Descopera.ro
Puțini îi știu numele, dar invenția ei a schimbat viața a milioane de femei
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. – Ce te doare, Bulă? – Mă doare buzunarul, dom doctor …
Descopera.ro
Cum și-a salvat Pământul apa de la distrugere totală în urmă cu 4,6 miliarde de ani