Carrefour Băneasa a anunțat pe Facebook că, între 23 și 29 iunie, drapelul lui Avram Iancu va fi expus în magazin. „Un adevărat simbol al națiunii române, steagul devine astfel accesibil publicului larg și tuturor românilor”, explică Carrefour.
Decizia nu a fost deloc bine primită de internauți, care se întreabă dacă „nu mai există nimic sfânt” și acuză magazinul că pune „steagul la zacuscă”. „În supermarket e locul unui asemenea simbol? Cine a avut o asemenea idee? A fost român măcar?”, se întreabă unii utilizatori de pe Facebook. „Mi se pare a fi ofensatoare pentru mine, român fiind, născut și crescut în România, expunerea acestui drapel într-un centru comercial al carui singur interes este obținerea de avantaje pecuniare”, spune un alt utilizator.
Mediafax scria, în ianuarie 2016, că drapelul lui Avram Iancu, obiect al unei dispute între Corneliu Vadim Tudor și Gheorghe Funar, a fost cumpărat de omul de afaceri Adrian Thiess cu 105.000 de euro, la o licitație în memoria fostului președinte PRM, decedat în septembrie anul trecut.