Prima pagină » Știri » EFECTELE #COVID-19 | Câți români, de fapt, intenționează să rămână acasă de Paște anul acesta. Interesul românilor pentru știri legate de coronavirus rămâne ridicat

EFECTELE #COVID-19 | Câți români, de fapt, intenționează să rămână acasă de Paște anul acesta. Interesul românilor pentru știri legate de coronavirus rămâne ridicat

EFECTELE #COVID-19 | Câți români, de fapt, intenționează să rămână acasă de Paște anul acesta. Interesul românilor pentru știri legate de coronavirus rămâne ridicat

Poate și pentru faptul că autoritățile i-au îndemnat pe români să stea acasă de Paște prin intermediul mesajelor transmise constant cu ajutorul mass-media, ca urmare a pandemiei de coronavirus 9 din 10 români din mediul urban nu își vor vizita rudele cu ocazia sărbătoririi Învierii lui Iisus Hristos.

Datele unui studiu omnibus, reprezentativ pentru mediul urban, realizat săptămânal de iSense Solutions pe perioada epidemiei de coronavirus pentru înțelegerea comportamentului românilor, relevă că 90% dintre românii din mediul urban intenționează să rămână acasă de Paște anul acesta în contextul pandemiei de coronavirus.

Ultimele date (culese în perioada 6-10 aprilie) din studiul Consumer Stress Score spun totodată că 58% dintre persoanele din mediul urban estimează că viața își va relua un curs normal până la mijlocul lunii iunie.

Interes mare pentru știrile legate de coronavirus

În ceea ce privește informarea, mai spun cei de la ISense, interesul românilor pentru știri legate de coronavirus rămâne ridicat. Astfel, 83% dintre cei intervievați urmăresc cel puțin ocazional știri despre acest subiect, în timp ce 25% o fac foarte des.

În această perioadă, românii sunt cel mai îngrijorați pentru situația economică (îngrijorarea având scorul de 79 pe o scală de la 0 la 100) și pentru sănătatea membrilor familiei (scorul fiind de 59 pe o scală de la 0 la 100).

Deși jumătate dintre consumatori (50%) declară că le-au scăzut veniturile personale, iar 78% că au cheltuit mai puțin pe lucruri ce nu țin de strictul necesar, gradul de responsabilitate socială a românilor rămâne unul ridicat. Astfel, 6 din 10 au cumpărat de la producători locali pentru a susține economia.

Branduri… fără coronavirus

Conform rezultatelor studiului, aproape jumătate (47%) dintre românii din mediul urban consideră că brandurile ar trebui să aibă mesaje de comunicare fără legătură cu epidemia de coronavirus.

Pe de altă parte, 44% dintre respondenți cred că brandurile ar trebui să își adapteze mesajele în această perioadă.

Doar 6% sunt de părere că brandurile nu ar trebui să comunice deloc.

Un număr de 7 din 10 consumatori și-ar dori ca mai multe branduri să facă livrări la domiciliu, iar 63% își doresc promoții speciale în această perioadă.

Datele prezentate fac parte din studiul omnibus săptămânal, ce combină metodologia cantitativă cu cea calitativă (comunitate online cu 50 de participanți).

Studiul este reprezentativ pentru mediul urban și realizat de iSense Solutions pe perioada epidemiei de coronavirus pentru înțelegerea comportamentului românilor, având 500 de interviuri online în fiecare săptămână, grad de eroare +/- 4%, la un nivel de încredere de 95%.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Alertă epidemiologică în România: Primul deces din cauza virusului gripal din acest sezon la o femeie din Cluj
Digi24
Administrația Trump interzice vizele de SUA pentru cinci europeni, printre care și fostul comisar Thierry Breton. Care este motivul
Cancan.ro
Ce pensie are Cornel Dinu. Câți bani încasează de la statul român, de fapt
Prosport.ro
FOTO. Mădălina Ghenea le-a tăiat răsuflarea tuturor când a apărut așa la filmări
Adevarul
Poți câștiga 30.000 de euro în șase luni dacă accepți această slujbă pe o insulă pustie din Scoția. Ce sarcini are angajatul
Mediafax
Sudul țării, sub cod galben de ninsori în Ajunul Crăciunului. În ce zone se așteaptă un strat mai consistent de zăpadă
Click
Orașul care va avea primul tren suspendat din România
Digi24
Ce au pățit două ucrainence care au încercat să treacă granița cu 60.000 de dolari ascunși în încălțăminte
Cancan.ro
Plutonierul major Mirel Tulitu a murit într-un accident rutier cumplit. 3 fetițe au rămas acum orfane de tată 😢
Ce se întâmplă doctore
Cum se menține în formă Ricky Martin, la 53 de ani! Zeul latino care sfidează timpul
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Brandul chinezesc ce depășește pragul de 1.000 de unități vândute în România, la câteva luni de la lansare
Descopera.ro
Misterul Triunghiului Bermudelor, posibil rezolvat! Ce au descoperit doi seismologi?
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ: – M-a pus dracu' să-mi iau păpușă gonflabilă inteligentă!
Descopera.ro
Cele mai bogate familii din lume au devenit și mai bogate în anul 2025