„Cererile vor fi depuse începând cu data de 3 iulie 2017 la sediul Centrului de Informare și Consiliere pentru Cetățeni din Șos. Ștefan cel Mare, nr. 38, sector 2 și la sediul Direcției Generale de Asistență Socială a Municipiului București din str. Foișorului, nr.56-58, sector 3, de luni-vineri între orele 9:00 – 15:00”, transmite Primăria Capitalei.
Pentru a beneficia de sumă trebuie ca cel puțin unul dintre părinți să aibă domiciliul sau rezidența în București și nașterea să fi fost înregistrată într-o maternitate de pe raza Capitalei (publică sau privată). Părinții trebuie să se prezinte, în termen de cel mult o lună de la nașterea copilului, cu :următoarele acte:
– un dosar cu șină;
– certificatul de naștere al copilului, original și copie sau nr. de înregistrare care conține CNP-ul copilului de la Biroul de înregistrare nașteri de la Oficiul de Stare Civila, în cazul în care nu s-a eliberat certificatul de naștere
* dosarul se completează cu copie certificat nastere copil imediat ce este emis , cel mai tarziu în data în care se virează stimulentul;
– biletul de ieșire din spital/certificat medical constatator al nașterii emis de către unitatea sanitară (copie);
– actul de identitate al părinților, original și copie;
-extras de cont pentru efectuarea viramentului bancar.
* Extrasul de cont se obține de la banca unde este deschis contul, eliberându-se pe loc;
– cerere tipizată (se completează la locațiile de depunere sau se poate veni cu ea completată, după ce se descarcă de pe site-ul www.dgas.ro).
– declarație de consimțământ (se completează la locațiile de depunere sau se poate veni cu ea completată, după ce se descarcă de pe site-ul www.dgas.ro)
Pentru informatii puteti suna gratuit la TelVerde 0800.821.218, de luni până vineri, 8:30 – 16:30, informează primăria.