Experiență dezamăgitoare pentru un român plecat în concediu, în Spania. „Chiar am simțit că îmi bagă mâna în buzunar”
Un român care și-a petrecut vacanța în Spania a povestit tratamentul la care a fost supus în Lloret de Mar, una dintre stațiunile de pe Costa Brava. El spune că acolo s-a simțit pur și simplu furat. Bărbatul a precizat că nu își va mai petrece concediul niciodată în Spania.
Un român a avut parte de un concediu mai puțin plăcut, în stațiunea Lloret de Mar, Spania. Turistul a ales să-și petreacă vacanța în Spania după ce cu un an înainte și-a petrecut zilele libere la Mamaia.
Acum, el a descoperit că în teorie o vacanță în Spania poate fi mai ieftină, însă la fel de bine pot apărea cheltuieli neprevăzute și surprize neplăcute care să distrugă toată buna dispoziție.
„Anul trecut am fost la Mamaia și nu aș putea spune că a fost rău sau că am avut probleme. Nu a fost nici ieftin, e adevărat, dar nici foarte scump și nu am întâlnit nici oameni necivilizați sau hoți. Ei bine, uite că i-am întâlnit în Spania, unde mă așteptam mai puțin la asta”, a povestit bărbatul.
Dacă de cele mai multe ori a evitat agențiile de turism pentru a reduce costurile, de această dată decizia lui s-a dovedit greșită.
Asta pentru că după ce își făcuse rezervarea şi plătise chiar în avans cu câteva luni pentru a obţine un preţ promoţional, la faţa locului i s-a spus că totul s-a scumpit din cauza exploziilor prețurilor în Spania.
Un concediu dezamăgitor
„Primul șoc a fost când am făcut formalitățile la hotel, odată ajunși acolo. Deși noi am plătit totul în avans din martie, ni s-a spus că toate prețurile s-au modificat și ne-au cerut bani în plus. Și nu a fost vorba de o sumă tocmai mică, ci de 280 de euro. Atunci am simțit prima dată că îmi bagă mâna în buzunar. Strâmtorat de situație și la rugămințile prietenei mele, care se intimidase, am plătit acei bani. Ne-am gândit și că nu putem scoate banii plătiți deja de la ei sau că și dacă o să-i restituie, o vor face peste nu știu cât timp, iar noi eram deja acolo și ar fi fost complicat să ne căutăm alt hotel. Poate nici nu găseam locuri, poate nici nu ne-ar fi ajuns banii, pentru că deși aveam bani la noi, nu ne gândisem să plătim de două ori hotelul, pentru cazare”, mai spune el.
Din păcate, ghinionul românului nu s-a oprit aici. Într-o zi, a fost abordat de unul dintre angajații hotelului care i-au spus că a folosit șezlongurile și că trebuie să plătescă, deși această facilitate era inclusă.
„Nu mi-a venit să cred când un Pedro din ăsta obraznic a venit să îmi ceară bani pe plajă că îi folosesc șezlongurile. I-am spus că sunt cazat la hotel și că e o facilitate inclusă în preț, dar individul nu înțelegea bine engleza sau se făcea că nu pricepe. A fost a doua oară când am simțit că îmi bagă mâna în buzunar, dar de data asta nu am mai făcut nicio concesie. L-am luat de braț și am vrut să-l duc la colegii săi de la hotel, însă a refuzat. A dat din mână ca și cum ne-ar face un favor mare și ne-a lăsat în pace, dar toată treaba asta mi-a lăsat un gust amar”, a mai afirmat turistul.
Deși nu vrea să generalizeze și să spună că serviciile turistice în Spania sunt de proastă calitate sau că hotelierii nu sunt cinstiți, românul spune că nu se va întoarce niciodată acolo.
„Sigur nu mă mai întorc în Spania. Am auzit tot felul de povești despre hotelurile din România, dar mie nu mi s-a întâmplat niciodată ceva aiurea aici, în țară. Uite că mi s-a întâmplat în Spania. Și nu oriunde, ci la Lloret de Mar, stațiune de top la ei”, s-a plâns turistul român, potrivit Adevărul.ro.