„Extinderea garanției sau reziliere”. Ce spune Cuc despre lucrările la tronsoanele de la Lugoj-Deva
„Demagogia asta ieftină pe care o fac unele, că nu toate sunt așa, unele firme, și se ajunge chiar să fie luate în atenție. Vreți să vă trimi o poză de acolo să vedeți cum arată autostrada? E normal să cerem garanție suplimentară. Am văzut la un moment dat că a apărut o asociație că trebuie dată în trafic. Să vină asociația aia să-și asume și s-o dea în trafic. La fel am văzut că au apărut mai multe publicații. Ba spuneau că mă folosesc eu de la scandalul de la Lugoj-Deva, Lotul 3, să acced la nu știu ce funcție. Apoi spuneau că sunt probleme foarte grave la Lotul 3. Eu nu mai văd o consecvență. Ori mergem într-o direcție, ori azi zicem ceva, mâine zicem altceva. Lucrurile au fost clare în ceea ce mă privește: garanție extinsă sau reziliere!”, a declarat Răzvan Cuc, într-o conferință de presă susținută la Ministerul Transporturilor.
Nu este pentru prima oară când Antreprenorul de pe lotul 3 al Autostrazii Lugoj- Deva creează probleme din cauza calității slabe a lucrărilor, spune CNAIR.
Asocierea S.C. Teloxim Con S.R.L. -COMSA S.A. – Aldesa Construcciones S.A.- Arcadis Eurometudes S.A a fost la un pas de rezilierea contractului în anul 2017, conform CNAIR, tocmai din cauza faptului că a folosit materiale de slabă calitate și nu a respectat metodologiile de lucru, situație care a dus printre altele la prăbușirea, încă din faza de șantier a unui segment de drum, pe o lungime de 70 m și o lățime de 11 m.