Facebook: noi măsuri împotriva dezinformării înainte de alegerile din SUA din 2020
Anunțul a fost făcut în aceeași zi cu anunțarea ștergerii unor conturi de Instagram din Rusia care vizau alegători americani.
Astfel, Facebook a anunțat că va crește transparența prin măsuri cum ar fi afișarea unor informații suplimentare despre deținătorii paginilor de Facebook și va eticheta într-un mod mai vizibil conținutul raportat ca fiind fals.
Compania americană a fost criticată în ultimele săptămâni din cauza politicii sale de a excepta de la verificări reclamele postate de către politicieni. Săptămâna trecută, directorul general al Facebook, Mark Zuckerberg, a apărat această politică, susținând că rețelele sociale au creat canale noi de comunicare, iar acestea nu ar trebui să fie limitate sau închise.
Luni, Facebook a anunțat că va interzice reclamele plătite care îi încurajează pe cetățenii americani să nu voteze. Mark Zuckerberg a declarat, în cadrul unei conferințe de presă, că măsurile privind dezinformarea pe această rețea socială se vor aplica și reclamelor postate de către politicieni.