Prima pagină » Știri » Femeie din Iași, AGRESATĂ zilnic de șoferul microbuzului care o duce la serviciu: „M-a înhățat de geacă și m-a târât prin autobuz”

Femeie din Iași, AGRESATĂ zilnic de șoferul microbuzului care o duce la serviciu: „M-a înhățat de geacă și m-a târât prin autobuz”

Femeie din Iași, AGRESATĂ zilnic de șoferul microbuzului care o duce la serviciu: „M-a înhățat de geacă și m-a târât prin autobuz”

O femeie din Iași trăiește în fiecare zi aceeași scenă traumatizantă, în drum spre muncă. Ieșeanca este agresată de șoferul microbuzului în fiecare zi, însă administratorul firmei private neagă acuzațiile, deși victima are dovezi concludente.

O femeie din Iași este agresată de șoferul microbuzului care o duce la muncă, însă administratorul firmei private neagă acuzațiile, deși ieșeanca are dovezi concludente.

Societatea comercială Ecotrans SRL, administrată de Marinică Economu, prestează servicii de transport public pe traseul Baza 3, Iași, spre comuna Grozești, satul Colțu Cornii.

Florin Teleman este angajat al firmei și șofer pe mijlocul de transport în comun, iar femeia susține că acesta nu oferă călătorilor bonul fiscal în conformitate cu plățile efectuate.

Mai exact, călătoria pe traseul Baza 3, Colțu Cornii ar avea un tarif de 20 de lei, însă Florin Teleman ar oferi călătorilor bonuri fiscale cu valoarea totală de 2 lei, astfel, restul sumei nefiind fiscalizat.

În momentul în care această problemă îi este semnalată, iar călătorii cer bonul corect, acesta devine agresiv verbal, în unele situații agresând fizic persoanele care insistă pentru rezolvarea situației.

„Șoferul a refuzat să meargă până la capătul traseului, unde locuiesc”

Ieșeanca spune că este nevoită în fiecare zi să facă față, atât fizic, cât și psihic, abuzurilor cauzate de Florin Teleman, angajat al societății de transport privat Ecotrans SRL.

Totul a început în momentul în care femeia ar fi semnalat faptul că bonul fiscal era neconform.

Mai precis, aceasta a achitat șoferului suma de 20 de lei, însă a primit un bon de doar 2 lei.

„Nu mi se dădea biletul la timp. Când am sesizat au început să îmi dea bilet (n.r. – bon fiscal) de 2 lei, eu plătind 20 de lei. Am semnalat această problemă.

Dacă îi returnam biletul și îi spuneam să îmi dea bilet cum trebuie, începea să mă amenințe că mă coboară din mijlocul de transport, vorbea urât și vulgar cu mine.

Am apelat la Protecția Consumatorului, aceștia au anchetat problema, iar într-o zi l-au oprit și au făcut un control. La acest control au găsit ceva care nu era în regulă, el s-a enervat mai mult și m-a lăsat în stație.

Eu nu am mai avut niciun mijloc de transport și am fost nevoită să plătesc 200 de lei pentru a ajunge acasă. Am făcut sesizare și la poliție, întrucât, venind într-o zi de la serviciu, șoferul a refuzat să meargă până la capătul traseului, unde locuiesc.

Acesta a mers undeva spre casa lui, care este în câmp. Nu a ajuns până la casa lui pentru că avea camere de filmat și să nu se vadă pe camere.

M-a dus undeva în câmp și m-a înhățat de geacă, apoi m-a târât prin autobuz până m-a aruncat jos, rupându-mi și geaca de pe mine. Am și certificat medico-legal”, a transmis îngrozită femeia.

Ea mai susține că, indiferent de faptul că a făcut plângere la poliție, bărbatul continuă să aibă un comportament agresiv față de ea.

Ba mai mult, dacă aceasta se află în stație și nu sunt alți călători, Florin Teleman nu oprește microbuzul pentru a putea urca și merge către locul de munca sau către casă, potrivit Bzi.ro.

Amyra Garey a absolvit Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, Universitatea București, secția Filologie, limbile - ucraineană-rusă. Pasionată de poezie și scriere, a câștigat concursuri ... vezi toate articolele

Citește și