Finala „Insula Iubirii”, ținta unui val de ironii savuroase din partea celor mai mari branduri din România: „Să nu spargi TV-ul la bonfire”

Publicat: 29 08. 2024, 08:52
Actualizat: 29 08. 2024, 09:06

„Insula iubirii” este unul dintre cele mai de succes show-uri TV și, în ciuda controverselor, publicul a așteptat cu sufletul la gură marea finală, difuzată miercuri seară. O postare ironică publicată de contul Netflix România a devenit virală și a generat un val de comentarii savuroase din partea unor branduri precum eMag sau Kaufland, dar și a unor instituții ca MAI sau din partea politicienilor. 

Show-ul „Insula Iubirii” a devenit lider de audiență, iar publicul a așteptat cu nerăbdare finala, difuzată miercuri seara, când partenerii de cuplu s-au reîntâlnit la „bonfire”, după ce au petrecut două săptămâni separați, alături de ispite.

Netflix a profitat de ocazie, pentru a face o postare ironică și amuzantă la adresa show-ului TV. Postarea a declanșat o reacție în lanț din partea mai multor branduri, publicații mass-media, persoane publice, politicieni și chiar instituții serioase precum MAI sau Inspectoratul General pentru Situații de Urgență.

„Să nu spargi TV-ul diseară la bonfire (n.r. – momentul final al emisiunii, în care cuplurile se reîntâlnesc după ce trei săptămâni au stat în vile separate). Mai ai filme de văzut, seriale de binge-uit și personaje de iubit”, este mesajul publicat de Netflix miercuri seară, înainte de începerea finalei.

Reacțiile la postarea de pe contul Netflix nu au întârziat să apară. O mulțime de branduri, persoane publice și instituții au lăsat comentarii ironice despre emisiunea urmărită de milioane de români.

„Nu încurajăm risipa, dar dacă – de exemplu – sare pisica pe ecran și-l dărâmă fix când se conectează Andrei (n.r. – unul dintre concurenți) la univers, nu vă dezahardați. Avem noi”, a scris eMAG.

„Știm că probabil bârfele (a se citi dezbaterile serioase și importante) vor dura până la „sampset”, așa că, you know, suntem aici și #KauflandLivrează tot ce ai nevoie”, a fost mesajul Kaufland România.

 

„E ok, mai bine mergi tu în Thailanda și vezi clar cum stau lucrurile și îți faci tu singur bonfire-ul tău pe plajă”, au scris administratorii paginii Vola.ro.

„Dacă încă mai funcționează (n.r. – televizorul), pune-l pe OLX. Avem și livrare gratuită până pe 30 august”, au scris cei de la OLX.

„Orice ai face, important e să fii ASUMAT! Noi îți livrăm, nu te judecăm. Știi cum zic?”, au scris reprezentanții companiei FAN Courier.


Nici Elena Lasconi nu a ratat momentul de comenta la postarea despre Insula Iubirii, în precampanie prezidențială:

„Televizoarele pot fi înlocuite, dar timpul nostru nu. Hai să-l folosim pentru a construi o țară care să ne reprezinte cu adevărat”, a scris Elena Lasconi.

Jamilla, celebra influenceriță din domeniul culinar, a reacționat, de asemenea, la postare.

„Si te mai poti uita pe Youtube la retetele Jamilei. Mai faci un papanas, un lava cake, o masline, o atentie!”

Nici instituțiile statului nu au putut rezista tentației de a se comenta despre „Insula Iubirii”. IGSU a făcut o referință ironică la momentul bonfire-ului final, când cuplurile se reîntâlnesc, văd imagini cu partenerii lor în prezența ispitelor și dezbat acțiunile lor de pe insulă.

Oare să intervenim cu apă sau să lăsăm drama să ardă până la final?

CITEȘTE ȘI:

Ispita Marcel de la Insula Iubirii se căsătorește! Cine este femeia care îl va face tătic

De ce a plecat din țară Marcel, ISPITA de la Insula Iubirii. Cum a ajuns să locuiască în Tenerife și să vorbească limba spaniolă

Robert de la INSULA IUBIRII, cercetat pentru cruzime față de animale, după ce ar fi aruncat doi pisoi de la balcon. Una dintre feline a suferit răni