Ştirile privind evoluţia epidemiei de coronovirus, dar şi felul în care au reacţionat italienii la apariţia bolii, golind marile magazinele de produse alimentare sau de igienă au dus la o creştere a numărului de clienţi şi în magazinele din România, dar și la o creștere a cantităţilor de produse achiziționate.
„Din magazine se cumpără ca de sărbători, în special produse neperisabile, cum sunt conservele”, a declarat marţi George Bădescu, director executiv al Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România.
Bădescu mai spune că în scurt timp stocurile vor fi refăcute şi că nu există motive de îngrijorare, dar a admis posibilitatea scăderii unor stocuri, din cauza cererii mari, potrivit Mediafax.
„Suntem deja în comunicare cu cei care fac aprovizionarea şi nu avem motive să credem că aceste cereri nu vor fi onorate”, a spus Bădescu, dar nu a precizat perioada de timp pentru care există stocuri sau după cât timp ar putea apărea probleme.