Invitatul ediției Gândul Live de vineri seară a fost Alexandru Mihai, managing partner Nordis, unul dintre cei mai importanți dezvoltatori imobiliari de lux de pe piața autohtonă. Potrivit acestuia, România se bucură de randamente investiționale foarte bune, aspect mai puțin întâlnit pe celelalte piețe europene.
Alexandru Mihai a vorbit despre profilul investitorului în locuințe de lux din România, el subliniind că acesta are puțin timp și își dorește să își bage banii într-o investiție care să îi aducă un venit sigur.
„În România întâlnim randamente investiționale foarte bune.
Nordis este de 10 ani în zona dezvoltării de imobiliare, iar noi am observat că sunt foarte mulți clienți care caută o investiție. Clienții noștri se împart în două categorii. Categoria de investitori, respectiv categoria de cumpărători pentru second home, care cumpără apartamente cu facilități de lux. Cei care cumpără astfel de apartamente sunt oameni care câștigă foarte bine. Acești cumpărători nu vor să se implice în întreținerea apartamentului sau într-o eventuală relație cu chiriașii. Aici noi venim cu produsul perfect pentru ei, este vorba de camera de hotel pe care noi o vindem în conceptele noastre Nordis. Noi avem un concept de hotel&residence and SPA sau beach, depinde unde este. Noi nu ținem camerele de hotel, ci vindem proprietatea contra unui randament de 7% pe an. Asta funcționează bine în SUA și Dubai, unde găsești deseori astfel de produse. Nordis Mamaia este unul dintre cele mai mari hoteluri din Europa.
Lărgirea plajei din Mamaia, „un avantaj enorm pentru România”
În legătură cu lărgirea plajei din Mamaia, despre care s-a vorbit mult în ultima perioadă, managerul a spus că acest pas este un mare avantaj pentru România.
„Părerea mea este că mărirea plajei este un avantaj enorm pentru România. Trebuie să ne gândim că avem o plajă de care acum câteva sezoane lumea se plângea că era prea mică. Eu îl văd că pe un avantaj foarte mare.”, a mai spus Alexandru Mihai.
Potrivit managerului, modelul de business al Nordis a fost împrumutat din alte țări vestice și reprezintă o sinergie între partea hotelieră și cea rezidențială de lux.
„Modelul nostru de business este împrumutat din alte țări în care am văzut că merge foarte bine. Este de fapt o sinergie între partea hotelieră și partea rezidențială de lux. Noi ne-am gândit și la familie, copii, totul este integrat și gândit pentru toți”, a conchis managerul.