Gitenstein, la Craiova: Uzina Ford are nevoie de infrastructură pentru a produce la capacitate maximă
Gitenstein a vizitat fabrica Ford împreună cu premierul Victor Ponta, pe tot parcursul vizitei cei doi fiind însoțiți de către vicepreședintele pentru Afaceri Guvernamentale, Juridice și de Mediu al Ford Europa, Wolfgang Schneider, transmite corespondentul MEDIAFAX.
Ambasadorul SUA la București s-a aflat la cea de-a treia vizită la fabrica din Craiova și a subliniat că Ford are nevoie de drumuri bune pentru ca mașinile să fie livrate la timp.
„Această fabrică are capacitatea de a produce 1.000 de mașini pe zi, la fel ca orice altă mare fabrică de acest tip din SUA. În această idee însă, dacă produci 1.000 de mașini pe zi, trebuie să poți și să expediezi și să livrezi 1.000 de mașini pe zi și pentru asta este nevoie de infrastructură, iar acest lucru îl vom discuta cu primul-ministru”, a declarat Mark Gitenstein.
Ambasadorul SUA a evidențiat cooperarea româno-americană în acest domeniu.
„Este un bun exemplu pentru ceea ce companiile americane și românești pot să facă împreună. Avem trei mari companii americane care colaborează în acest parteneriat, nu numai Ford, ci și Johnson Controls și IXC care realizează diferite componente pentru autovehicule și există 4.000 de angajați ai Ford în această fabrică și alți 1.500-2.000 de angajați în cadrul furnizorilor și mulți sunt americani”, a spus Gitenstein.
Prezent la Craiova alături de ambasadorul SUA și de premierul Victor Ponta, vicepreședintele pentru Afaceri Guvernamentale, Juridice și de Mediu al Ford Europa, Wolfgang Schneider, a explicat strategia Ford pentru uzina de la Craiova.
„Aceasta este una dintre cele mai moderne și mai avansate fabrici pe care Ford le deține în Europa, iar strategia noastră a fost aceea de a produce cel mai modern autovehicul și cel mai modern motor în România și strategia a dat rezultate, pentru că ne bucurăm de o cerere foarte mare pentru B-MAX și de astăzi demarăm startul oficial al campaniei de vânzări în România” a declarat Wolfgang Schneider.
Acesta a completat spunând că se va stabili nivelul producției de B-MAX în funcție de cerințele pieței și se va adapta pe parcurs.