Hotel închis de OPC, în urma plângerilor turiștilor

Publicat: 15 02. 2012, 11:44
Actualizat: 13 03. 2012, 12:08
Un hotel de două stele din Gura Humorului a fost închis de inspectorii pentru protecția consumatorului pentru ca unitatea să facă investițiile necesare îndeplinirii criteriilor clasificării declarate, după ce un grup de turiști bucureșteni reclamat condițiile hoteliere.

Un hotel de două stele din Gura Humorului a fost închis de inspectorii pentru protecția consumatorului pentru ca unitatea să facă investițiile necesare îndeplinirii criteriilor clasificării declarate, după ce un grup de turiști bucureșteni reclamat condițiile hoteliere.

Inspectorul șef adjunct al OJPC Suceava, Elena Oanea, a spus că turiștii au sesizat că așternuturile nu sunt curate și de culoare albă, așa cum cer normele pentru un hotel de două stele, iar din camere lipseau prosoapele, paharele și veiozele, iar o parte din prize erau nefuncționale.

Ea a precizat că în urma controlului la unitatea respectivă, inspectorii OJPC Suceava au dispus închiderea Hotelului "Carpați" din Gura Humorului pentru o perioadă de până la șase luni, pentru a fi realizate investiții astfel încât unitatea să îndeplinească toate condițiile prevăzute pentru clasificarea ca hotel de două stele. Totodată, administratorul hotelului Carpați a fost amendat de inspectorii suceveni cu suma de 4.000 de lei.

Mai multe știri pe www.mediafax.ro