IKEA recheamă pentru reparații un produs cumpărat de părinții de pretutindeni. Anunțul companiei suedeze
Compania îndeamnă clienții să securizeze partea pliantă cu accesoriile de siguranță prevăzute. Dacă au fost pierdute sau rătăcite, aceștia sunt rugați să contacteze IKEA pentru a primi gratuit altele noi.
IKEA a primit trei rapoarte de incidente în care, partea pliabilă a mesei de înfășat/comodei SUNDVIK s-a slăbit, iar copiii au căzut de pe masă. În cazul acestor incidente, piesele de siguranță nu au fost utilizate conform instrucțiunilor.
„IKEA a luat măsuri de precauție și va îmbunătăți în continuare comunicarea despre produse”, spune Emelie Knoester, Children”s Business Area Manager.
Compania a observat că utilizatorii tind să utilizeze produsul ca pe o masă de înfășare pliabilă, zilnic și să nu utilizeze accesoriile de siguranță, conform instrucțiunilor. Scopul acesteia este de a fi folosită pentru schimbarea scutecelor celor mici. Al doilea rol este de mobilier pentru depozitare.