Încă o agenție de turism intră în insolvență. Ce se întâmplă cu clienții

Publicat: 03 09. 2016, 15:09
Actualizat: 17 08. 2017, 22:20
Turoperatorul Mareea a înființat o celulă de criză pentru a răspunde turiștilor și partenerilor afectați de deschiderea procedurii de insolvență și reorganizare și pentru a gestiona o parte cât mai mare din rezervările cu check-in din 3 septembrie și 4 septembrie.

„Începând cu data de 04.09.2016 nu vom mai putea onora nici una dintre rezervările confirmate. Pentru recuperarea sumelor datorate de către Mareea, vă rugăm să vă adresați asiguratorului societății (polița de insolvabilitate nr: 8100258X ) și să faceți demersurile necesare pentru recuperarea sumelor”, arată un comunicat al companiei.

Conducerea ANAT a fost anunțată de reprezentanții Mareea Comtur că agenția de turism traversează o perioadă dificilă din punct de vedere financiar și că în perioada următoare se vor face eforturi pentru găsirea de soluții în cazul fiecărui turist care achiziționat un pachet de vacanță Mareea.

Mareea este, după Genius Travel, a doua agenție de turism care își anunță insolvența în doar o lună de zile și în plin sezon al vacanțelor. Mareea a avut anul trecut afaceri de peste 66 de milioane de lei.