Instagram testează varianta ca utilizatorii să aleagă dacă să vizualizeze like-urile
Instagram lansează un test în care utilizatorii săi pot alege să vadă sau nu like-urile primite la postări, relatează Reuters.
Instagram testează un nou mod de utilizare
Instagram lansează miercuri un test global în care utilizatorii pot alege dacă să ascundă varianta ca pe conturile proprii sau la postările altor persoane să apară sau nu aprecierile, a spus o purtătoare de cuvânt a Facebook.
Site-ul de partajare a fotografiilor, deținut de Facebook Inc, a declarat că acest ultim test a venit după ce a văzut răspunsuri mixte la experimentele sale în care a eliminat aprecierile, utilizate în mod obișnuit ca o măsură a popularității.
„În 2019, am început să ascundem aprecierile ca la număr mic de oameni pentru a înțelege dacă diminuează o anumită presiune atunci când postează pe Instagram”, a spus purtătorul de cuvânt într-un comunicat. „Unii oameni au găsit acest lucru benefic, dar alții încă au vrut să vadă numărul de aprecieri, astfel încât să poată urmări ceea ce este popular”.
Facebook explorează o experiență similară
Facebook explorează, de asemenea, o experiență similară, care se va desfășura în următoarele săptămâni, a spus purtătoarea de cuvânt, ca răspuns pentru utilizatorii care solicită mai multe controale asupra modului în care interacționează cu conținutul de pe platformă. Facebook a testat anterior ascunderea like-urilor la postările utilizatorilor din Australia.
Luna trecută, Instagram a ascuns din greșeală like-urile pentru un număr mare de utilizatori în ceea ce trebuia să fie parte a unui mic test, primind reacții puternice. Unii utilizatori au considerat-o ca pe un pas important pentru sănătatea mintală a utilizatorilor, în timp ce alții au văzut-o ca fiind catastrofală pentru creatorii de conținut care fac parteneriate cu mărcile. Aprecierile sunt exprimate prin apăsarea unei pictograme în formă de inimă pe postarea unui utilizator.
Utilizatorii testului făcut de Instagram vor putea să-și vadă în mod privat propriul număr de aprecieri. Testul va implica un procent mic de utilizatori globali, dar compania a refuzat să spună câți.